На антикампанію проти Гриценка у Facebook витратили сотні тисяч доларів
Розміщення в соціальних мережах рекламних публікацій, спрямованих на дискредитацію лідера "Громадянської позиції", кандидата в президенти Анатолія Гриценка обійшлося замовникам в сотні тисяч доларів.
Відповідні скріншоти замовних публікацій з цінами Гриценко опублікував у Facebook.
"Facebook розкрив інформацію про брудну кампанію проти мене, на сотні тисяч доларів. Лише в Facebook і це лише мала частина", - заявив він.
"Якщо скласти все і всюди - YouTube, Viber, центральні й регіональні канали, центральні й регіональні газети, листівки і плакати в метро, рекламу в супермаркетах - це десятки мільйонів. Як же вони мене бояться?!", - додав Гриценко.
Читайте також: Що треба знати виборцю про Володимира Зеленського
Що треба знати виборцю про Анатолія Гриценка
Нагадаємо:
- Перший тур виборів президента відбудеться 31 березня, другий – 21 квітня.