На антикампанію проти Гриценка у Facebook витратили сотні тисяч доларів

П'ятниця, 22 березня 2019, 10:25

Розміщення в соціальних мережах рекламних публікацій, спрямованих на дискредитацію лідера "Громадянської позиції", кандидата в президенти Анатолія Гриценка обійшлося замовникам в сотні тисяч доларів.

Відповідні скріншоти замовних публікацій з цінами Гриценко опублікував у  Facebook.

"Facebook розкрив інформацію про брудну кампанію проти мене, на сотні тисяч доларів. Лише в Facebook і це лише мала частина", - заявив він.

"Якщо скласти все і всюди - YouTube, Viber, центральні й регіональні канали, центральні й регіональні газети, листівки і плакати в метро, рекламу в супермаркетах - це десятки мільйонів. Як же вони мене бояться?!", - додав Гриценко.

Читайте також: Що треба знати виборцю про Володимира Зеленського

Що треба знати виборцю про Анатолія Гриценка

Нагадаємо:

  • Перший тур виборів президента відбудеться 31 березня, другий – 21 квітня.