На екс-голову Державіаадміністрації завели справу. Через Коломойського?
Генпрокуратура порушила кримінальну справу проти екс-голови Державної авіаційної адміністрації Олександра Давидова.
Слідчі підозрюють його в лобіюванні інтересів авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) при видачі ліцензії на рейси в Тель-Авів, пише "Дело".
Кримінальна справа щодо Давидова була порушена 24 березня цього року - у день його відставки.
18 лютого 2010 року Давидов поставив свій підпис під рішенням про надання МАУ права виконувати регулярні рейси за маршрутом Київ - Тель-Авів - Київ.
На думку слідства, без проведення конкурсу він не мав права цього робити.
Крім того, надання в експлуатацію міжнародної повітряної лінії відбулося до підписання міжурядової угоди між Україною та Ізраїлем, говориться в матеріалах слідства, на які посилається газета.
Сам Давидов підтвердив інформацію про порушення проти нього кримінальної справи (за статтею "зловживання владою чи службовим становищем" - ч. 1 ст. 364 КК).
Кримінальна справа була порушена на підставі двох заяв - від народного депутата від БЮТ Святослава Олійника й від авіакомпанії "Дніпроавіа". Обидва надійшли в прокуратуру в один день - 5 березня цього року.
Давидов упевнений, що порушення кримінальної справи пов'язане з його прагненням запобігти монополізації ринку.
"Пояснення (дій прокуратури) просте: три компанії, "Дніпроавіа", "Аеросвіт" та "Донбасаеро", за яких стоять одні й ті ж інтереси, прагнуть отримати монопольне становище на ринку пасажирських перевезень. Я цьому перешкоджав", - стверджує він.
Давидов зазначив, що перераховані компанії входять до сфери інтересів групи "Приват" бізнесмена Ігоря Коломойського.
Адвокат Давидова через суд намагався скасувати постанову прокурора Транспортної прокуратури про порушення кримінальної справи проти його клієнта. Однак 28 травня Печерський райсуд Києва відмовив у задоволенні позову.
На напрямку Київ - Тель-Авів - Київ сьогодні працюють "Аеросвіт" і "Донбасаеро". Остання отримала відповідний дозвіл у грудні 2009 року. Тоді ж МАУ отримала пропозицію від Державіаадміністрації дочекатися лютого 2010 року, щоб також отримати право на цей маршрут.