Ажіотажу з політичною рекламою нема. Бо дата виборів ще не остаточна?

П'ятниця, 10 жовтня 2008, 13:41

Інформація про масову закупівлю рекламних площ політичними партіями та блоками не підтверджується у дійсності, кажуть в Асоціації зовнішньої реклами України.

Так, за словами керівника Асоціації Артема Біденка, станом на 10 жовтня можна отримати непогані адресні програми по всіх містах України, включаючи Донецьк.

"На наше переконання, оголошення про повне викуплення щитів у Донецьку – це містифікація і банальна неправда. Не виключено, що таку інформацію запустили самі рекламні компанії, щоб створити штучний ажіотаж, і примусити політиків витрачати більші кошти на рекламу", - зазначив експерт.

"Ніхто ще нічого не викупав, і дефіциту поки що немає", - додав Біденко, наголосивши, що експерти не бачать ажіотажу на рекламному ринку.

Керівник Асоціації зовнішньої реклами зазначив, що "Наша Україна" досі не розпочала активний пошук зовнішньої реклами. Він пов’язав це із тим, що дата дострокових парламентських виборів ще може бути перенесена.

За словами Біденка, джерела в секретаріаті президента підтверджують, що дату виборів може бути перенесено, скоріше за все, на січень - початок лютого 2009 року, тож зараз тривають переговори між ключовими гравцями з цього приводу.

"За нашою інформацією, активізувалися (в питанні розміщення реклами) тільки Партія регіонів та БЮТ. Однак і вони знаходяться в процесі відбору площин, оптимізації адресних програм. Інші політичні сили також цікавляться ринковою пропозицією", - сказав він.

"Дефіцит на ринку може настати тільки під кінець наступного тижня – за умови, що усі політичні сили погодяться на ту чи іншу дату виборів", - додає Біденко.

Зовнішня реклама, з урахуванням швидкоплинності виборчої кампанії, може стати одним із основних медіа для політиків, переконаний експерт.

В Асоціації зовнішньої реклами України прогнозують черговий сплеск банальних сюжетів із головами політиків та масову появу незаконних рекламних конструкцій.

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування