Черновецькому пропонують бути із масовиками жорсткішим

Вівторок, 12 лютого 2008, 14:48

Київська міськадміністрація має намір посилити правила проведення масових заходів у Києві, а також ввести плату за проведення рекламних акцій.

Проект положення про порядок організації і проведення масових заходів, кіно і телезйомок у Києві розроблений в.о. заступника глави КМДА і внесений на розгляд профільних комісій Київради, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

Відповідно до проекту даного рішення, Київська міськадміністрація має визначити перелік вулиць, площ, проспектів, на яких можуть проводитися масові заходи політичного, просвітницького, партійного, видовищного характеру.

Пропонується встановити, що в центральній частині Києва (Хрещатик, Майдан Незалежності, Європейська, Михайлівська і Софійська площі), а також в інших місцях масових зборів людей можуть проводитися культурно-художні заходи загальнодержавного значення в дні національних свят.

Серед них Новий рік, День Перемоги, День Києва, День Конституції, День Незалежності, День міжнародної солідарності трудящих. При цьому час проведення таких заходів, крім святкування Нового року, буде обмежено 22.00 годиною.

Документ передбачає, що заявки на проведення зборів, мітингів, ходів і демонстрацій повинні подаватися в КМДА не пізніше, ніж за добу до їхнього проведення, а в разі потреби залучення комунальних служб міста або звернення в судові інстанції - за три доби, без урахування вихідних.

При цьому пропонується заборонити самовільне встановлення малих архітектурних форм у центральній частині міста й інших місцях масових зборів людей. До таких форм відносяться кіоски, лотки, навіси, намети.

Також пропонується заборонити самовільну установку об'єктів зовнішньої реклами - рекламних тумб, щитів, стендів, прапорів, панно, екранів, транспарантів, наклейок.

Головному управлінню з питань цінової політики і головному управлінню контролю за благоустроєм і зовнішнім дизайном Києва пропонується доручити розробити порядок встановлення малих архітектурних форм, а також систему штрафних санкцій за самовільне їхнє встановлення.

Також пропонується, що при проведенні рекламного масового заходу кіно і телезйомки, організаторам рекомендується оплачувати в бюджет столиці грант, що буде спрямований на соціально-важливі проекти і програми.

При проведенні рекламних акцій їхні організатори повинні враховувати особливу вразливість дітей, що можуть бути учасниками таких заходів.

З цією метою організатори мають попередити використання реклами продукції, забороненої законом для придбання або вживання неповнолітніми, а також реклами, що може підірвати авторитет батьків, опікунів, педагогів і довіру до них дітей, або іншим способом нанести дітям моральну або фізичну шкоду, викликати у них почуття неповноцінності.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування