"Український медіа-холдинг" купив шансонне радіо

Субота, 26 січня 2008, 16:41

Антимонопольний комітет України (АМКУ) надав дозвіл ЗАТ "Українська медіа група" (УМГ), що входить до складу "Українського медіа-холдингу" (УМХ), на придбання частки в статутному капіталі ТОВ "Радіогрупа".

Дана угода забезпечує покупцеві перевищення 50% голосів у вищих органах управління товариства.

Як повідомили Лізі у прес-службі АМКУ, "Радіогрупа", у свою чергу, одержала дозвіл на придбання частки в статутному капіталі ТОВ "НБМ Радіо" (ТМ "Ретро-FM"), основним видом діяльності якого є радіомовлення і надання послуг по рекламі на радіо.

"Радіогрупа" одержує 50% голосів у вищих органах управління товариством. У 2007 році в ЗМІ вже з'являлася інформація про те, що УМХ придбав 50% акцій "НБМ Радіо" за $10 млн.

"Український медіа-холдинг" - міжнародна, мультимедійна компанія, очолювана українським медіа-магнатом Борисом Ложкіним. Компанія заснована в 1994 році і працює в Україні, Росії, Казахстані і Білорусії. До складу холдингу входить 83 медіа-проекти із сегментів преси, радіо і new-media. Сукупний тираж друкованих проектів у 2006 році склав 230 млн. екземплярів.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування