Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Черновецький доведе киян до мозкового голодування?

Понеділок, 23 жовтня 2006, 15:13

Київські реалізатори газет мають намір провести 30 жовтня двогодинний страйк, протестуючи проти діючих правил складання договорів оренди землі під торговельні точки і проти байдужості столичної влади у вирішенні їхніх проблем.

Сім компаній - розповсюджувачів преси, які володіють 70% точок продажів у Києві, об'єдналися для проведення страйку, повідомила на прес-конференції голова правління Фонду підтримки незалежної преси Марія Клюсова.

30 жовтня з 8.00 до 10.00 близько 550 торговельних точок припинять свою роботу, щоб змоделювати ситуацію, яка може виникнути вже найближчим часом, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

Президент Асоціації розповсюджувачів преси в Україні Олексій Бабанський відзначив, що на сьогодні для оформлення договору оренди під один кіоск потрібно одержати дозволи і ревізії близько 40 інстанцій, кожна з яких вимагає сплатити певні збори, мита або благодійні внески, при цьому, до недавніх пір договір необхідно було поновлювати щорічно.

"Мова йде не про збереження або про розвиток мережі, а про те, що вона може просто зникнути", - заявив він, відзначивши, що в кожного кіоску термін оренди спливає у свій час, тому деякі кіоски починають закриватися вже зараз.

У свою чергу Клюсова повідомила, що власники газетних кіосків уже зверталися з проханням вирішити ці проблеми до міського мера Леоніда Черновецького (лист від 27 квітня), однак ніякої відповіді не одержали.

Вона відзначила, що столична влада не тільки не поліпшує чинне законодавство, що створює серйозні проблеми при переоформленні договорів оренди для газетних кіосків на наступний рік, а демонтує кіоски і шукає можливості підвищення орендної плати.

Клюсова повідомила, що за результатами моніторингу, проведеного її організацією в серпні 2006 року, у Києві діє близько 800 торговельних точок різних типів, які займаються розповсюдженням преси, у той час як, відповідно до європейської норми 1 газетний кіоск на 1 тис. населення, столиця потребує 3-4 тис. таких торговельних точок.

Також вона відзначила, що на кіосках, які беруть участь в акції, обов'язково будуть розміщені оголошення з відповідними поясненнями, а продавці, що не дивлячись на акцію, будуть знаходитися на своїх місцях, зможуть роз'яснити покупцям суть акції.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування