Дочка Кучми одна з кращих, хто навчає безпечному захисту
Неділя, 10 квітня 2005, 18:42
Фонд дочки екс-президента Леоніда Кучми Олени Франчук "Антиснід" став одним із трьох фіналістів конкурсу на кращу ідею, організованого міжнародним ярмарком телевізійних програм MІPTV, у категорії "Соціальна реклама".
Як повідомляє прес-служба фонду, "Антиснід" взяв участь у конкурсі і вийшов у фінал з ідеєю відео-ролика "Випадковість або закономірність", що пропагує безпечний секс.
Ідея ролика є спільною роботою фонду і рекламного агентства PROVІ/BBDO. У ній розповідається історія про те, що презервативи - це єдиний спосіб захисту .
MІPTV - найбільший щорічний міжнародний ярмарок аудіовізуального бізнесу і телевізійних програм, який збирає ключових гравців телевізійного бізнесу з усього світу.
Цього року MІPTV як один із членів Глобальної Медіа Ініціативи зі СНІДУ взяла на себе ініціативу організації і проведення конкурсу на кращу ідею програмного продукту для ТБ і кращу ідею соціального ролика по ВІЛ/СНІДУ.
Глобальна Медіа Ініціатива зі СНІДУ була організована Генеральним Секретарем ООН Кофі Ананом для залучення лідерів ЗМІ у боротьбу зі СНІДом. Перша зустріч членів Медиа Ініціативи відбулася в січні 2004 року в Нью-Йорку. Другий раунд буде проведений під час ярмарку аудіовізуального бізнесу 12 квітня 2005 року в Каннах.
Фонд "Антиснід" був заснований у 2003 році Франчук за підтримки її чоловіка, відомого промисловця і народного депутата Віктора Пінчука.
Основними задачами роботи організації є звернути увагу до проблеми ВІЛ/СНІДУ, проведення інформаційно-освітніх кампаній, а також фінансування проектів, спрямованих на профілактику і лікування ВІЛ/СНІДУ, викорінювання забобонів і дискримінації людей, уражених цим вірусом.
Інтерфакс-Україна
Як повідомляє прес-служба фонду, "Антиснід" взяв участь у конкурсі і вийшов у фінал з ідеєю відео-ролика "Випадковість або закономірність", що пропагує безпечний секс.
Ідея ролика є спільною роботою фонду і рекламного агентства PROVІ/BBDO. У ній розповідається історія про те, що презервативи - це єдиний спосіб захисту .
MІPTV - найбільший щорічний міжнародний ярмарок аудіовізуального бізнесу і телевізійних програм, який збирає ключових гравців телевізійного бізнесу з усього світу.
Цього року MІPTV як один із членів Глобальної Медіа Ініціативи зі СНІДУ взяла на себе ініціативу організації і проведення конкурсу на кращу ідею програмного продукту для ТБ і кращу ідею соціального ролика по ВІЛ/СНІДУ.
Глобальна Медіа Ініціатива зі СНІДУ була організована Генеральним Секретарем ООН Кофі Ананом для залучення лідерів ЗМІ у боротьбу зі СНІДом. Перша зустріч членів Медиа Ініціативи відбулася в січні 2004 року в Нью-Йорку. Другий раунд буде проведений під час ярмарку аудіовізуального бізнесу 12 квітня 2005 року в Каннах.
Фонд "Антиснід" був заснований у 2003 році Франчук за підтримки її чоловіка, відомого промисловця і народного депутата Віктора Пінчука.
Основними задачами роботи організації є звернути увагу до проблеми ВІЛ/СНІДУ, проведення інформаційно-освітніх кампаній, а також фінансування проектів, спрямованих на профілактику і лікування ВІЛ/СНІДУ, викорінювання забобонів і дискримінації людей, уражених цим вірусом.
Інтерфакс-Україна