Заводи Порошенка й Васадзе просять Ющенка не скасовувати їм пільги

Вівторок, 22 березня 2005, 19:46
"Запорізький автомобільний завод" й "Луцький автомобільний завод" закликають уряд відмовитися від ініціативи скасувати пільги для вітчизняного автомобілебудування.

Верховну Раду вона просять не затверджувати запропоновані Кабінетом міністрів відповідні виправлення до держбюджету-2005.

Про це йдеться у відкритому зверненні Луаза до президента країни Віктора Ющенка, повідомляє Інтерфакс-Україна.

"Спроби скасувати стимули розвитку пріоритетної галузі економіки - автомобілебудування - приведуть до порушення умов виконання інвестиційних зобов'язань й укладених контрактів, до нанесення значних збитків, скороченню надходжень у бюджет, ліквідації підприємства", - сказано у зверненні до Ющенка.

"Повернення до 100% податкового навантаження до встановленого законом строку (1 січня 2008 року) одразу ж перекреслить всі плани, не дозволить завершити масштабні програми технічного переозброєння", - зазначено в зверненні ЗАЗу до уряду й Верховної Ради.

У той же час у документах відсутній більше конкретний прогноз наслідків скасування пільг для підприємств.

Як повідомлялося, уряд пропонує компенсувати скасування пільг для автомобілебудування введенням "середньоєвропейської", за словами міністра фінансів Віктора Пинзеника, ставки митного тарифу - 34,5% замість нинішніх 15-20%.

ЗАЗ відзначає в зверненні свої успіхи, досягнуті, на його думку, завдяки дії пільг, зокрема, щорічне подвоєння обсягів виробництва й співробітництво з General Motors, DaimlerChrysler, Opel, Автоваз.

У той же час Луаз говорить про плани, які він розраховував реалізувати завдяки пільгам - створити додатково 2 тис. робочих місць, збільшити потужність у виробництві вантажних автомобілів до 6,5 тис., автобусів - до 3,4 тис. і легкових автомобілів - майже до 50 тис.

За даними Держкомстату, виробництво автомобільного транспорту в Україні в 2005 році збільшилося на 63,3%. Із провідних виробників легкових автомобілів країни Запорізький автозавод збільшив виробництво автомобілів на 81% - майже до 126 тис., Луцький автомобільний і Кременчуцький автоскладальний - вдвічі, майже до 22 тис. кожний.

Обсяг продажів на українському ринку легкових автомобілів в 2004 році виріс на 37% і досяг рекордного за останні роки показника 211,94 тис.

Прем'єр Юлія Тимошенко й міністр фінансів Пинзеник аргументували скасування пільг автомобілебудуванню з одночасною компенсацією їхнім підвищенням мита на імпорт прибутковою діяльністю вітчизняного автопрома.

Нагадаємо, що главою правління "Запорізького автомобільного заводу" є депутат Таріел Васадзе

У свою чергу "Луцьким автомобільним заводом" володіє Укрпромінвест, який належить секретарю РНБО Петру Порошенку.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
17:23
Бахматюк програв апеляцію НБУ щодо 1,8 мільярда рефінансу банку "Фінансова ініціатива"
17:18
Історичні вибори у Мексиці. Розповідаємо, що відомо про першу жінку-президента країни
17:10
Доказ теорії еволюції галактик: телескоп "Хаббл" показав кулясте скупчення зірок у сузір'ї Золотої Риби
17:01
футболГендиректор "Шахтаря": Ми точно не продамо Судакова за менш ніж 50 млн євро
16:59
Інфляція у травні зросла до 0,6%: які товари подорожчали найбільше
16:43
фотоМіністерка оборони Нідерландів без оголошення візиту приїхала в Україну
16:41
Дельфінарій "Немо" може мати філії в РФ і звʼязки з партією "Единая Россия" – розслідування
16:34
У туристичних районах Прикарпаття посилено працюють прикордонники – у ДПСУ пояснили чому
16:31
За місяць в Україні поменшало фінкомпаній, ломбардів та кредитних спілок
16:18
Перед самітом миру у Швейцарії зафіксували збільшення кібератак
Усі новини...
Реклама: