Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

П'ятниця, 28 грудня 2001, 17:05
Загальнонаціональний телеканал "Інтер" є єдиним комерційним каналом в Україні, який, використовуючи державну частоту, "прямо і агресивно тисне на свідомість глядача", займаючись рекламою вузької політичної сили, зокрема, Соціал-демократичної партії України (об'єднаної). Таку думку висловив президент Інституту державності і демократії Іван Лозовий.

Так, за даними Лозового, з 77 випусків новин з 19 вересня по 29 грудня поточного року у 56 згадувалося про одного з лідерів СДПУ(О), що становить 73% від загальної кількості випусків; у 40 випусках (53%) згадувалася СДПУ(О); у 62 випусках (81%) згадувалася партія і один з її лідерів; загалом про СДПУ(О) та її лідерів згадувалося 343 рази. Лозовий наголосив, що відразу після відставки Віктора Медведчука з посади першого заступника голови парламенту у трьох випусках його ім'я згадувалося 67 разів.

Щодо рейтингу посадових осіб і політиків у новинах "Інтеру", то за зазначений період президент України Леонід Кучма згадувався 189 разів; прем'єр-міністр Анатолій Кінах - 161 раз; лідер СДПУ(О) Медведчук - 158 разів. Наступним йде член СДПУ(О) Леонід Кравчук - 51 раз, голова ВР Іван Плющ - 35 разів і голова адміністрації президента України Володимир Литвин - 29 разів.

Лозовий також наголосив, що особливістю новин телеканалу є також "фактичне рекламування" діяльності СДПУ(О) і необ'єктивне висвітлення діяльності інших політичних партій, а також негативне висвітлення політичних опонентів СДПУ(О). Щодо самої СДПУ(О), за словами Лозового, за три місяці про неї не було жодної згадки у негативному контексті.

При цьому Лозовий ще раз підкреслив, що йдеться не про якісь тематичні програми, а саме про випуски новин на загальнонаціональному каналі, "який транслює свої програми на державній частоті".

Водночас, Лозовий не навів жодних прикладів використання телеефіру для політичної реклами на будь-яких інших українських телеканалах, зазначивши, що це справа ближчого часу.

УНІАН

Читайте інші новини про експертну оцінку новин

1+1" і Новий канал - фаворити новин

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування