Де гарантія, що ця опозиція залишиться опозицією владі, переступивши поріг парламенту, а не розпадеться на черговий комплект продажних тушок?
Сьогодні багаті і сильні в Україні готові викинути мільйони на переобрання себе в парламент. Це не може бути ціллю демократії. Адже депутати після обрання живуть вже своїм життям, яке відсторонено від життя людей.
Важко прогнозувати поведінку окремих персоналій. Політики перших п’ятірок/десяток більшості політичних партій традиційно зраджували своїх лідерів, або виштовхувалися ними.
Якщо міняти Азарова зараз, то лише на "технічного" прем'єра. Такого у Януковича просто немає - за виключенням хіба що Арбузова, про якого дедалі частіше кажуть як про "ідеального прем'єра" для президентської Сім'ї.
Формула перемоги опозиції на парламентських виборах - отримати сумарно 175-180 депутатських мандатів за партійними списками і 50-55 мандатів - по мажоритарних округах. (рос)
Вибори-2012 не призведуть до радикальних змін у структурі влади. Матимемо справу з ще більшим розпорошенням сил на політичній палітрі, ніж з консолідованою опозиційною силою.
Проект Євро 2012 може стати вирішальним для влади, а не для опозиції. Яби не було справи Тимошенко, численних скандалів довкола тендерних процедур та корупції, та не лунали звинувачення у політичних переслідуваннях, так би воно і було б.
Буде трохи комічно, але може таке статися, що на Манхеттенні будуть голосувати за свого мажоритарника Пилипишина, а в Мельбурні - за Гриценка.
Вибори 2012 мають стати часом дій кожного з нас. Діяти - означає розуміти, кого саме нам пропонують обрати, вивчити біографії цих людей, оцінити, чи мають вони право бути у владі, яку б ми хотіли обрати, співставити з визначеними критеріями відповідності.
У незалежного кандидата немає підтримки партії чи національного капіталу. Його найбільшою перевагою є пряме спілкування з виборцями та ідентифікація голосів.
Чимало політиків та політтехнологів вважають запровадження змішаної моделі виборів своєю перемогою. Через мажоритарку сподіваються покращити своє становище як ПР, так і опозиційні Батьківщина та ФЗ.
Не самі кандидати в депутати, які не такі вже й вільні у своїй звитязі до влади. І не офіційні спостерігачі, насправді безсилі що-небудь змінити своїм стороннім наглядом. А виборча комісія. Саме вона, що остаточно рахує голоси виборців – була, є і таки буде основним чинником будь-яких виборів.
Будь-яка влада, яку б не обрали, у кожному разі буде красти. Ми не можемо нічого із цим зробити, а значить не варто й намагатися будь-що змінити. Єдине, що ми можемо змусити робити владу – ділитися! (рос)
"...Політизована людина в українській глибинці завжди вважалася трохи хворою на голову. Але втрапити в суд - означає привернути до себе увагу, чого люди, в тому числі і задіяні у виборчому процесі - панічно бояться. Їм краще сидіти у своїй зручній нірці..."
Ці 17 процедурних норм загортають вибори целофаном демократичності. Новий закон про вибори можна розглядати як аж надто убогий компроміс між владою та опозицією, який у все більшій мірі нагадує вдало продуману змову під ширмою плекання демократії.
Очевидна і ще одна цинічна складова нового закону. Опозиція руками регіоналів вирішила одну задачу - вони зрізали шанси на проходження до парламенту своїх конкурентів з партії "Свобода" та "Удар".
Чим більше за чинних умов стане "противсіхів", тим легше вестиметься владі, тим менше їй треба буде "розмальовувати" протоколи виборчих комісій: якщо голосувати прийде навіть 10-15%, але правильно налаштованого електорату, все буде ОК.
Цілком вірогідний той факт, що вибори 2012 року будуть проходити саме за запропонованими ПР процедурами. Чи дозволить такий сценарій досягнути для "незалежних", читай опозиційних, учасників виборчого процесу омріяного хепіенду? Відповідь – ні.
Технологія "стримування автономних місцевих еліт". Її суть - не дати вже розкрученим регіональним брендам, що підтримуються незалежною від влади місцевою елітою, можливості набрати достатньо великої кількість голосів. Відмова Мін'юсту у перереєстрації назви партій "Наша Одеса" Едуарда Гурвіца, "Наш дім - Дніпропетровськ" Ігоря Циркіна та "Кияни - передусім!" Віктора Пилипишина - перші "ластівки" у бік місцевих еліт.
Навряд можна говорити, що влада задіяла такий потужний ресурс фальсифікацій виборів заради 3-4 нових депутатських мандатів. Це була підготовка президентської кампанії.
Говорячи про відставку Януковича, ми не можемо не говорити про дострокові вибори. І на них інтереси та цінності Майдану мають отримати ім'я та прізвище. Без висунення єдиного кандидата існує ризик, що Майдан виграє битву, але не війну.
Треба, щоб виборці володіли більш-менш достатнім обсягом інформації про тих, хто реально фінансує вибори, і на користь кого обрані депутати "відпрацьовуватимуть" свою перемогу.
Рішення Конституційного суду стосується чергових виборів, а не позачергових. Тому парламент повинен негайно призначити вибори Київського міського голови і Київради, які будуть обрані на 2 роки, а у 2015 році підуть на чергові вибори.
Я не розумію, навіщо опозиція збирає новий мітинг в Києві в неділю. Невже вони дійсно думають, що люди не прийшли, тому, що був робочий день? Люди не прийшли - бо не розуміють, навіщо їм це треба. (рос)
Між тим, знявши блокування, опозиція показала неспроможність Партії регіонів проводити законодавчі ініціативи. У регіоналів банально не вистачає голосів. Притиснуті до стінки персональним голосуванням, ті два дні поспіль не могли призначити місцеві вибори у 107 населених пунктах.
Думаю далі буде вал кримінальних справ щодо мене, враховуючи величину і можливості замовників.
Прокалькулюємо, які "мандатні" результати за такої системи отримає опозиційна трійка, а які – владна ПР та її сателіти разом з "самовисуванцями".
Зосередимося на деяких прогнозах і передбаченнях, котрі можуть стати вирішальними на виборах-2015. Що ж нас чекатиме на наступному, по суті, вирішальному рубежі для долі української держави?
Викид інформації парламентським диригентом Банкової про те, що там вважають Тягнибока найбільш реальним суперником Януковича на виборах 2015 року, можна вважати стартом президентської кампанії де-факто.