"Поезд дальше не едет". Почему в столице произошел транспортный коллапс и можно ли было его избежать?
Зранку 8 грудня міська влада Києва повідомила, що з наступного дня на аварійний ремонт закривається ділянка тунелю метрополітену на Оболонсько-Теремківській лінії між станціями "Либідська" та "Деміївська". Однак вже в обід того ж дня рух "синьою" гілкою від "Либідської" до "Теремків" перекрили достроково.
Озвучена причина - аварійна ситуація у тунелі, який почало затоплювати ґрунтовими водами, а також нові тріщини на стінках тунелю. Цьому передувало багаторічне недофінансування обслуговування мережі громадського транспорту та хаотична забудова у столиці.
Які ще інфраструктурні проєкти Києва можуть зазнати аварійних ситуацій? Коли може відновитися рух поїздів до "Теремків"? Які висновки з цього можуть зробити інші міста України? Про це ми говорили з журналістом "Економічної правди" Олександром Колесніченком.
Детальний розбір аварійної ситуації у київському метрополітені читайте в матеріалі "Української правди" "Теремки і Голосіїв без метро. Що трапилось з "синьою" гілкою метрополітену".
Хроніки економіки
Успеть за всеми экономическими событиями в Украине бывает непросто, особенно в условиях, когда украинская экономика стала одной из приоритетных целей РФ во время войны.
Успевать за мировой экономикой в таких условиях и вовсе может оказаться задачей "со звездочкой".
Как экономика Украины переживает сложнейший период в современной истории? Что будет с нашими сбережениями и какое настоящее и будущее ожидает курс гривны? Как война оказывает влияние на экономику мира?
В новом подкасте Экономической правды журналисты Дана Гордийчук и Ярослав Винокуров попытаются ответить на эти вопросы, а также подробно объяснить, как работает экономика страны и мира.