Срыв выборов, дискредитация Ющенко и Януковича, третий срок Кучмы. Тайный план власти?

Понедельник, 30 августа 2004, 17:36
Депутат-социалист Юрий Луценко, как и обещал, обнародовал план срыва выборов президента, который, по его словам, он получил от источников в администрации президента.

Отрывок из этого документа размещен в первом после летнего отпуска номере газеты "Грани плюс" – кстати, Луценко временно сложил полномочия редактора этого издания.

План предусматривает признание нынешних выборов недействительными с дискредитацией всех его участников – с тем, чтобы на следующих выборах победил или Кучма, или кто-то из "умеренных" кандидатов – Тигипко, Литвин или Кинах.

"Я получил этот документ от тех людей в администрации Кучмы, чья предыдущая информация подтверждалась", - указал Луценко в комментарии "Украинской правде".

"Я уверен, что не только этот план находится в работе "антикризисного центра АП", там разрабатывается огромное множество сценариев, в том числе, например, Медведчук – премьер при президенте Януковиче, но этот план явояется самым общественно опасным", - отметил Луценко.

На вопрос, какой смысл людям из администрации президента было передавать ему этот документ, Луценко сказал: "Среди 1 400 работников АП не все кучмисты и медведчукисты".

Луценко рассказал, что обнародовал только аннотацию к плану срыва выборов: "Этого достаточно обществу, чтобы знать о действиях власти".

В самом документе, добавил он "есть все то, что мы сейчас видим – там и фашизация оппозиции, и столкновение запада и востока Украины, и задержание экстремистов якобы из оппозиции, и борьба между оппозиционными кандидатами, сталкивание их активистов...".


Анотація проекту "Президентські вибори 2004"

Проект передбачає позбавлення можливостей приходу до влади в Україні представників радикальних політичних сил або організованих кримінальних угрупувань.

Досягнення цієї мети здійснюється шляхом напрацювання та реалізації системи заходів, спрямованих на виключення можливості обрання на посаду Президента України таких осіб:

Віктора Ющенка;
Віктора Януковича;
Олександра Мороза;
Петра Симоненка.

Актуальність Проекту обумовлюється загостренням політичної ситуації в Україні довкола чергових виборів Президента України, загрозою приходу до влади або вкрай радикальних, або відверто кримінальних, або комуністичних кіл, що, в свою чергу, несе загрозу стабільному розвитку суспільства й становленню державності України.

Передбачаються наступні результати Проекту:

1. Чергові вибори Президента України закінчуються безрезультатно: жодний кандидат не буде обраний на посаду Президента України.

ПРИМІТКА.

При цьому, вибори повинні відбутися у найбрудніший спосіб, й жодний кандидат не уникає звинувачень у застосуванні брудних засобів. Проект передбачає заходи, спрямовані на підсилення ефекту сприйняття цих виборів, як "найбрудніших за всю історію України".

2. Головні кандидати на чергових виборах: Віктор Ющенка, Віктор Янукович, Олександр Мороз, Петро Симоненко дискредитуються в очах виборців і на час повторних виборів виснажують свої фінансові та креативні ресурси, втрачають належний для сильних кандидатів політичний вплив та популярність, а отже й реальні шанси для виграшу у повторних виборах.

ПРИМІТКА.

1. Сам факт безрезультатності виборів стане фактором розчарування
суспільства у кожному з цих учасників, більш того — цей Проект передбачає ще й належний перелік спеціальних легальних заходів, які повинні сприяти дискредитації зазначених осіб в ході виборчої кампанії.

2. Зазначені вище кандидати теоретично не позбавлені права брати участь у повторних виборах, але через обставини, що викладені вище, вони практично втрачають реальні шанси на обрання на посаду Президента України.

3. Винятком з числа зазначених вище кандидатів може бути Петро Симоненко, оскільки КПУ здатна краще інших політичних структур подолати складнощі, які виникають внаслідок безрезультатності чергових виборів.

Але цей Проект передбачає заходи, спрямовані на використання цієї ситуації на користь наступного кандидата від центристських сил, з тією метою, щоби за будь-яких умов ані П. Симоненко, ані жодний інший кандидат від КПУ не мав вирішальної переваги у повторних вборах.

Верховна Рада призначає повторні вибори.

На повторних виборах Проект передбачає здійснення одного з трьох запропонованих нижче "сценаріїв"

4.1. Висунення чинного Президента України Л. Кучми у якості кандидата в Президенти.

При цьому:

4.1.1. З ініціативи політичних партій та впливових громадських організацій скликається Демократичний Форум, який після напружених дебатів звертається до чинного Президента України Л. Кучми зі зверненням, яке переконує його висунути свою кандидатуру на повторних виборах.

4.1.2. В короткий термін одна (або декілька партій висувають) чинного Президента України Л. Кучму у якості кандидата.

ПРИМІТКА.

1. Сприятливим фактором у цьому випадку буде те, що попередні кандидати (Ющенко, Янукович, Мороз, Симоненко) будуть проявлені в найнепривабливішому світлі. Таким чином буде можливою реалізація тези про Л. Кучму, як примирителя нації.

4.2. Висунення чинного Президента України Л. Кучми у якості кандидата в Президенти з наступною його відмовою на користь кандидата від помірковано-центристської демократичної коаліції.

При цьому:

4.2.1. З ініціативи політичних партій та впливових громадських організацій скликається Демократичний Форум, який після напружених дебатів звертається до чинного Президента України Л. Кучми зі зверненням, яке переконує його висунути свою кандидатуру на повторних виборах

4.2.2. В короткий термін одна (або декілька партій висувають) чинного Президента України Л. Кучму в якості кандидата.

4.2.3. Разом з цим з числа партій, які не увійшли до складу Демократичного Форуму створюється поміркована Центристська демократична Коаліція (ЦДК). Ця коаліція висуває свого кандидата на повторних виборах. Вірогідними кандидатами могли би бути Сергій Тігіпко, Володимир Литвин, Анатолій Кінах.

4.2.4. Між Демократичним Форумом та ЦДК розв'язується публічна дискусія на предмет: чи повинний Л. Кучма брати участь у виборах.

Дискусія відбувається достатньо гостро і знову виникає загроза порушення стабільності у суспільстві.

На цьому тлі Л. Кучма несподівано робить заяву про відмову балотуватися, не говорячи при цьому, що він обирає наступника, але наголошуючи, що робить це заради суспільного миру.

На цьому тлі Демократичний Форум та ЦДК об'єднуються довкола єдиного кандидата від помірковано-центристської демократичної коаліції.

ПРИМІТКА.

1. У разі дотримання застережених вище умов (на тлі минулих брудних виборів) кандидат від центристських сил першопочатково отримує рівень довіри в межах 25-30% виборців, але цей Проект передбачає належний перелік спеціальних легальних заходів, які повинні сприяти підвищенню рівня його політичної популярності та впливу.

4.3. Висунення єдиного кандидата від поміркованої центристської демократичної коаліції.

4.3.1 З ініціативи чинного Президента України Л. Кучми створюється помірковано-центристська демократична коаліція. Ця коаліція висуває свого кандидата на повторних виборах. Вірогідними кандидатами могли би бути Сергій Тігіпко, Володимир Литвин, Анатолій Кінах.

ПРИМІТКА.

1. Ініціатива Президента повинна виглядати ініціативою винятково морального характеру. (Президент у зверненні до народу закликає всіх до єдності заради загального блага, і політичні сили доброї волі чують це заклик.)

Обрання кандидата від коаліції формально відбувається без жодної участі Президента (Але насправді з боку Президент повинний зберігатися достатній контроль над ситуацією.)

Вірогідними кандидатами могли би бути Сергій Тігіпко, Володимир Литвин, Анатолій Кінах.

У разі дотримання застережених вище умов (на тлі минулих брудних виборів) кандидат від центристських сил першопочатково отримує рівень довіри в межах 12-14% виборців, але цей Проект передбачає, належний перелік спеціальних легальних заходів, які повинні сприяти підвищенню рівня його політичної популярності та впливу. Саме на цьому етапі має можливість плідно спрацювати запозичена у росіян політична технологія "наступника" чинного Президента, але розроблена і виконана з урахуванням всіх особливостей української ситуації часу.

5. Перемога Л. Кучми на виборах (яка прогнозується лише у разі граничної концентрації та використанні всіх креативних та фінансових ресурсів) уможливлює завершення розпочатої ним конституційної реформи.

Зазначена реформа може передбачати проміжні вибори нового президента в рік чергових парламентських виборів (2006 рік). Це дозволить чинному Президенту України Л. Кучмі залишити високу посаду з позитивним історичним іміджем реформатора й арбітра нації.

Разом з цим це зробить легітимним й абсолютно виправданим надання йому належного імунітету від переслідувань за свою політичну діяльність.

6. Перемога центристського кандидата (яка прогнозується з високим ступенем вірогідності) уможливлює:

Отримання новообраним Президентом рівня довіри, достатнього для здійснення належної позитивної програми перетворень (завершення приватизації, пенсійна реформа, судова реформа тощо). Закріплення за чинним Президентом (перед та після почесного залишення ним посади) позитивного історичного іміджу арбітра нації, та надання йому належного імунітету від переслідувань за свою політичну діяльність.


P.S. "Украинская правда" обратилась за комментарием относительно этой докладной в пресс-службу президента. Там попросили направить официальный запрос, что нами и было сделано. О полученном ответе "УП" обязательно будет информировать читателей.