Масштабы мести

30 просмотров
Среда, 21 ноября 2012, 15:13
Геннадий Зубко
Геннадий Зубко, вице-премьер-министр - министр регионального развития, строительства и ЖК Украины

Минулого тижня всеукраїнські медіа повідомили про випадки відключення гарячої води та тепла в українських містах. Це пов'язали з перемогою там на парламентських виборах представників опозиції.

 Зокрема, згадувався і мій округ - місто Житомир, де мені довелося змагатися з чинним губернатором Житомирщини Сергієм Рижуком і всім застосованим ним адмінресурсом.

В Житомирі гарячу воду відключили через тиждень після виборів, як написали, "в якості помсти за перемогу опозиціонера". Але правда полягає в тому, що нинішня влада "мститься" своїм громадянам вже два роки – своєю щоденною діяльністю.

Правда полягає в тому, що гарячу воду в Житомирі справді відключили 7 листопада, а включили – УВАГА – 26 жовтня, за два дні до виборів. Напевне, правляча партія вважала, що два дні міського комфорту – цілком достатньо для прийняття рішення в день голосування.

На всеукраїнський рівень потрапила тільки тема гарячої води, хоча Житомир – яскравий приклад, як чинна влада зовсім не збиралася виконувати свої передвиборчі обіцянки.

Одною з ключових і дуже важливих для житомирян передвиборчих обіцянок голови Житомирської облдержадміністрації Сергія Рижука було погасити борги житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню - ТТУ. Його співробітники з травня отримують зарплату з перебоями, сиділи без грошей і перед виборами. На початок листопада заборгованість перевищила 4 млн. грн.

Перед виборами до ТТУ приїхав губернатор Рижук, повідомив, що "вибив" у Києві 5 млн. грн компенсації за перевезення пільговиків, і "ось-ось" ці гроші повністю підуть на оплату всіх боргів ТТУ. Ця заява Сергія Рижука була широко розповсюджена його прес-службою.

І тут після виборів справді сталася помста – минулого тижня бюджетна комісія Житомирської облради отримала розпорядження голови облдержадміністрації Сергія Рижука про розподіл 5 млн грн державної субвенції за перевезення пільговиків: Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню – всього 1,8 млн грн замість обіцяних 5 млн.

Водночас, 1 млн грн за перевезення пільговиків отримає Житомирський район, решта – на інші райони області. Такий розподіл транспортної субвенції відбувається в той час, коли в облдержадміністрації прекрасно знають – Житомирське ТТУ на межі банкрутства.

Борг із зарплатні – 4,2 млн. грн, ТТУ вперше перестало платити за електроенергію, бо немає можливості. При цьому всім відомо, що 57% пасажирів житомирських трамваїв і тролейбусів – це пільговики, ТТУ перевозить їх в будь-який час без жодних обмежень.

Водночас, маршрутні автобуси Житомирського району, власникам яких губернатор збирається виділити 1 млн грн, перевозять пільковиків тільки в певний час на деяких маршрутах. 22 листопада розподіл транспортної субвенції має затвердити Житомирська облрада, де регіонали мають більшість.

Якщо Житомирське ТТУ справді отримає всього 1,8 млн грн це буде і прямий обман виборців, яким губернатор особисто пообіцяв виділити 5 млн, і неправомірний розподіл бюджетних коштів. Минулого року водії житомирських тролейбусів вже страйкували перед новорічними святами. Історія повторюється…

Але це не все. Іншою гучною обіцянкою Сергія Рижука були "вибиті в Києві" напередодні виборів 10 млн грн на ремонт аварійної дамби на річці Тетерів в Житомирі.

Багато років вона протікає і руйнується. Якщо її прорве, про наслідки в Житомирі просто бояться говорити вголос. І от минулого тижня міський голова Житомира Володимир Дебой заявив, що місто відмовляється від цих 10 мільйонів на ремонт дамби! Бо не встигне їх використати, а в кінці грудня їх все одно заберуть!

Питання – а з літа, коли губернатор Рижук вже заявляв, що випросив ці гроші у прем'єра Азарова, не можна було почати готуватися до ремонту? Підготувати проект, тендерну документацію?

Коли цей текст вже був готовий, на житомирських сайтах з'явився новий доказ чи то помсти, чи то "покращення": служба автомобільних доріг Житомирської області скасувала тенедери на ремонти чотирьох доріг, оголошені в вересні. Зроблено це "у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг"! За гроші держбюджету мали відремонтувати 11 км доріг. Хтось підозрює, що вони самі собою без ремонту "покращились"?

І що в цьому контексті страшніше – помста Партії Регіонів за перемоги опозиції чи те, що влада і не збиралася виконувати свої обіцянки?

Геннадій Зубко, переможець парламентських виборів у мажоритарному окрузі №62, Житомир

Реклама:
Уважаемые читатели, просим соблюдать Правила комментирования
Реклама:
Информационная изоляция Донбасса или Еще один "грех" Facebook
Почему невозможно таргетировать рекламу в соцсетях по всей Украине (укр.).
̶Н̶е̶ для прессы. Почему Раде следует восстановить прозрачность
Как Банковая планирует дальше блокировать назначение Клименко руководителем САП
Руководство страны может попытаться использовать ручную комиссию сейчас, затянув назначение Клименко на несколько месяцев и переиграть уже даже утвержденные результаты (укр.).
Кредиты и ипотека во время войны
Как государство поддерживает тех, у кого есть кредиты в банках и что делать, чтобы не допустить массового банкротства после войны? (укр.)
Зеленое восстановление транспорта: удобно для людей
Какие принципы следует учесть при восстановлении городов, чтобы улучшить систему общественного транспорта? (укр.)
Запустите малую приватизацию в условиях войны. Что для этого нужно?
Зачем возобновлять процесс приватизации во время войны? (укр.)
Оккупанты воруют украинское зерно: поименный список мародеров
Кто помогает вывозить и какие компании покупают у россиян украденное украинское зерно? (укр.)