Вас досі намагаються переконати, що куріння – це класно. Говоримо про приховані маркетингові стратегії тютюнових компаній

Субота, 12 червня 2021, 16:40

Пачка цигарок, яку можна купити в багатьох розвинутих країнах – це не те, що хочеться елегантно витягти з сумочки чи кишені. Вона темна, а на ній часто зображена чесна, хоч жахлива картинка того, до чого може призвести куріння.

Трубка в горлі людини, хворої на рак трахеї, дитина з кисневою маскою, спотворена пухлиною губа чи язик. Такі пакування – частина стратегії по боротьбі з курінням.

Українська правда · Вас досі переконують, що куріння – це класно. Говоримо про прихований маркетинг тютюнових компаній

Підписуйтесь на наш подкаст у додатках: Apple Podcasts| Google Podcasts | Spotify | Overcast | RSS

Не всі люди починають курити, бо їм це подобається. Багато хто робить це, тому що це й досі виглядає для них красиво та статусно. Наприклад, так досі є в Україні.

Які приховані стратегії використовують виробники тютюнових виробів, щоб переконати нас, що курити – це класно? Як їх розпізнати, та як з цим боротися? 

Про це, а також про  залежність від куріння ми поговорили з виконавчою директоркою ГО "Життя" Лілією Олефір та експерта з відмови від куріння Отто Стойка. 

Слухайте також новий подкаст Української правди та OLX про кібербезпеку Онлайн[за]хист. У першому епізоді ми розповідаємо про те, які види шахрайств бувають у інтернеті та як від них вберегтись: 

Українська правда · Фішинг, клікджекінг, кіберсквотінг: Які види шахрайств є в інтернеті та як убезпечитись від них?