“Поїзд далі не їде”. Чому в столиці стався транспортний колапс і чи можна було його уникнути?
Зранку 8 грудня міська влада Києва повідомила, що з наступного дня на аварійний ремонт закривається ділянка тунелю метрополітену на Оболонсько-Теремківській лінії між станціями "Либідська" та "Деміївська". Однак вже в обід того ж дня рух "синьою" гілкою від "Либідської" до "Теремків" перекрили достроково.
Озвучена причина - аварійна ситуація у тунелі, який почало затоплювати ґрунтовими водами, а також нові тріщини на стінках тунелю. Цьому передувало багаторічне недофінансування обслуговування мережі громадського транспорту та хаотична забудова у столиці.
Які ще інфраструктурні проєкти Києва можуть зазнати аварійних ситуацій? Коли може відновитися рух поїздів до "Теремків"? Які висновки з цього можуть зробити інші міста України? Про це ми говорили з журналістом "Економічної правди" Олександром Колесніченком.
Детальний розбір аварійної ситуації у київському метрополітені читайте в матеріалі "Української правди" "Теремки і Голосіїв без метро. Що трапилось з "синьою" гілкою метрополітену".
Хроніки економіки
Встигнути за всіма економічними подіями в Україні буває непросто, особливо в умовах, коли українська економіка стала однією з пріоритетних цілей РФ під час великої війни.
Встигати за світовою економікою у таких умовах і зовсім може виявитися завданням "з зірочкою".
Як економіка України переживає найскладніший період у сучасній історії? Що буде з нашими заощадженнями та яке теперішнє та майбутнє очікує на курс гривні? Як війна впливає на економіку світу?
У новому подкасті Економічної правди журналісти Дана Гордійчук та Ярослав Вінокуров спробують відповісти на ці питання, а також у деталях пояснити, як працює економіка країни та світу.