Поблизу Іспанії затонуло російське судно, яке могло плисти в Сирію для евакуації баз РФ

Вівторок, 24 грудня 2024, 08:44
Поблизу Іспанії затонуло російське судно, яке могло плисти в Сирію для евакуації баз РФ
фото з соцмережі Х

Російський суховантаж "Урса Майор" затонув у Середземному морі між іспанським містом Агілас і алжирським Ораном після вибуху на борту.

Джерело: "Європейська правда" з посиланням на іспанське видання La Verdad  

Деталі: Повідомляється, що 14 членів екіпажу були доставлені до порту Картахени іспанською морською рятувальною службою. Двоє людей вважаються зниклими безвісти.

Реклама:

За даними джерел видання, на судні стався вибух приблизно о 12:30 у понеділок, після чого у судна виник крен. Це змусило позначити цей район як небезпечний для судноплавства до моменту прибуття російського військового корабля, який взяв на себе керівництво порятунком.

У рятувальній операції брали участь кілька суден, які ловили рибу в тому ж районі, а пізніше долучилися фахівці морської рятувальної служби Іспанії. 

Офіційно судно "Урса Майор" прямувало транзитом із Санкт-Петербурга до Владивостока. Воно вирушило на маршрут 11 грудня і мало прибути 22 січня.

РЕКЛАМА:

Капітан судна заявив, що воно перевозило контейнери, які на момент аварії були порожніми. 

Однак, російське видання "Медіазона" з посиланням на OSINT-аналітиків повідомило, що у Середзмене море нещодавно увійшли п'ять російських вантажних кораблів: три військових великих десантних корабля і два суховантажні судна, що належать компанії "Оборонлогістика". 

Суховантажі "Спарта" та "Урса Майор" багато років перевозили вантажі так званого "Сирійського експресу" – маршруту постачання російських військ у Сирії.

Аналітики припускали, що всі п'ять кораблів призначені для евакуації російських баз у сирійському Тартусі та Хмеймімі.

У пресрелізі компанії "Оборонлогістика" йшлося, що судно"Урса Майор" "вирушило в черговий рейс на Далекий Схід з великим проєктним вантажем у рамках реалізації державних завдань щодо розвитку портової інфраструктури та Північного морського шляху". Корабель, за інформацією, нібито перевозив портові крани вагою 380 тонн кожен, необхідні для розширення терміналу у Владивостоці, та 45-тонні люкові кришки для нових криголамів.

Передісторія:

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: