"Суспільне" виходить з телемарафону, але залишиться в проєкті

Альона Мазуренко , Ангеліна Страшкулич — Вівторок, 21 травня 2024, 11:29

Суспільне мовлення з 21 травня виходить з телемарафону "Єдині новини", проте продовжить обмінюватися контентом з учасниками марафону.

Джерело: повідомлення "Суспільного", голова правління Суспільного Мовлення Микола Чернотицький в коментарі УП 

Дослівно: "У рамках марафону "Єдині новини #UАразом" Суспільне Мовлення, інституція, яка має особливий юридичний статус, забезпечить виробництво власної частини інформаційного марафону, що транслюватиметься на загальнонаціональному телеканалі Перший.

З 21 травня Суспільне Мовлення посилюватиме на каналі Перший інформаційний блок марафону додатковим контентом Суспільне Новини, "Суспільне. Студія", документальними фільмами власного виробництва та розслідуваннями, а також продовжиться обмін контентом з усіма учасниками марафону "Єдині новини #UАразом".

Деталі: Голова правління Суспільного Мовлення Микола Чернотицький заявив, що "Суспільне" розширить виробництво власного контенту на Першому каналі у межах телемарафону.

Повідомляється, що учасники марафону уклали додаткову угоду до меморандуму про взаємодію та співпрацю від 30 травня 2022 року.

Пряма мова Чернотицького для УП: "У нас залишається співпраця. Ми продовжуємо обмінюватися контентом. Єдине, що ми юридично залишаємося в марафоні. І в нас зміни до меморандуму. Просто ми вирішили, що контенту в Суспільного більше і ми розширяємо своє мовлення на Першому каналі Суспільного мовника. Ми не будемо в ротації слотів, але ми на своєму каналі будемо вести розширене мовлення і це все також юридично вважатиметься в межах "Єдиного марафону".

Наш контент буде використовуватися марафоном. Співпраця здійснюватиметься в межах меморандуму, який давно укладений.

Ми не пішли з марафону. У нас була тривала дискусія. Ми не домовилися про розподіл слотів. Ми розглядали різні варіанти. Ми не погодилися, коли нам запропонували, що ми не будемо мовити у вечірніх слотах. Для нас це було неприпустимо. Ми дискутували два тижні. Під час обговорень народилася ідея переформатування телемарафону і розширення мовлення на Першому каналі. Нас це влаштувало. Потужностей у нас вистачає. Ми будемо нарощувати власне виробництво на Першому каналі суспільного мовника".

Нагадаємо:

  • На початку повномасштабного вторгнення найбільші комерційні мовники, телеканал "Рада" та Суспільне, об’єднались і створили цілодобовий інформаційний марафон "Єдині новини".