У Росії під час зльоту загорівся літак
Четвер, 7 грудня 2023, 07:22
Вантажний літак Ту-204 загорівся під час вильоту з російського міста Улан-Уде в Бурятії.
Джерело: російські Telegram-канали і глава Бурятії Олексій Циденов у Telegram
Пряма мова Циденова: "В аеропорту Байкал під час зльоту вантажного літака Ту-204 авіакомпанії Авіастар-ТУ загорівся двигун. Літак здійснив посадку. Постраждалих немає".
Деталі: Telegram-канали публікують відео з палаючим літаком.
За даними Бази, літак мав виконати рейс з Улан-Уде до Чжанчжоу, Китай. Однак, через кілька хвилин після зльоту, у Ту-204 загорівся лівий двигун.
Пілоти доповіли в аеропорт, після чого здійснили скидання палива і почали посадку.
Повідомляється, що всі служби аеропорту були приведені в готовність, але зрештою борт успішно приземлився.
Передісторія:
- У Росії зросла кількість аварійних і позаштатних ситуацій з літаками, зокрема, з цивільними, після її вторгнення в Україну і запровадження міжнародних санкцій проти РФ.
- 1 грудня літак "Аерофлоту" Boeing-777, що летів з Москви, здійснив аварійну посадку в Южно-Сахалінську через проблему з шасі.
- Країна-терорист отримала "червоний прапорець" ІКАО (Міжнародна організація цивільної авіації) з безпеки польотів. Тільки чотири країни світу мають "червоний прапорець": Бутан, Конго, Ліберія та Росія. Така оцінка вказує на серйозні деградаційні процеси в безпеці польотів російської авіації.
- Близько 70% їх цивільного флоту РФ становлять іноземні літаки, які обслуговують 95% авіаперевезень. Лише за рік російський авіафлот скоротився з близко 900 літаків на початку 2022 року до менше 800 літаків. Втрата західних літаків призводить до скорочення галузі. Росія має лише близько 150 пасажирських літаків власного виробництва, але і в цьому сегменті є багато проблем.
- Авіакомпанії постають перед вибором: розбирати літаки на деталі або використовувати неоригінальні запчастини, ризикуючи безпекою. Відсутність страхування та проблеми із запчастинами ускладнюють експлуатацію літаків.
- Проблема постала так гостро, що Мінтранс РФ дозволив ремонтувати іноземні літаки будь-якими способами, навіть з використанням неоригінальних деталей. Через брак запчастин щонайменше 50 літаків найбільшого перевізника "Аерофлот" не можуть продовжувати виконувати польоти, а це 25% флоту авіакомпанії.