Держканал "Дом" замовляє за 12 мільйонів "соціальне шоу" з Пальчевським
Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" (телеканали "Дом" та "UATV") планує виділили понад 12 мільйонів гривень на створення соціального шоу "Про життя з Андрієм Пальчевським".
Джерело: Детектор-медіа, сайт держзакупівель "Прозоро"
Деталі: На сторінці закупівлі вказується, що компанії не вистачає розважального контенту. Саме тому було вирішено придбати його виготовлення. В аналізі проєкту "Про життя з Андрієм Пальчевським" вказується, що він має "виховний ефект та соціально важливий для людей", шоу "повертає віру у справедливість", "допомагає відкрити правду і знайти винних".
Планується замовити 60 випусків ток-шоу по 45 хвилин/випуск. Повна вартість замовлення дванадцять мільйонів двадцять тисяч чотириста гривень.
Займатися виготовленням буде переможець тендеру – ТОВ "Імаджинаріум". Його власником та керівником є Володимир Татаренко, власник компанії "Зе Медіа", яка проводила опитування президента Володимира Зеленського на місцевих виборах.
Читайте також: Великий "Дом" для президента. Як канал для окупованих територій може стати всеукраїнським
Передісторія:
- Пальчевський був кандидатом у мери Києва, проте не потрапив навіть до п’ятірки.