В Одесі не можуть почати підйом танкера Delfi з мілини
Потонулий біля узбережжя Одеси танкер Delfi не можуть підняти, оскільки судно занадто важке. Тому для початку вирішено відкачати воду з його корпусу.
Джерело: одеський бізнесмен Андрій Ставніцер, компанія якого бере участь в операції
Деталі: За його словами, фахівці не будуть сьогодні, 19 липня, робити чергову спробу підняти Delfi. Натомість водолази спочатку спробують відкачати воду з корпусу танкера і дістати понтон, що лопнув.
Ставніцер зауважив, що підняття танкера з мілини - складний і трудомісткий процес, в якому багато маловідомих факторів: "Передбачити вагу судна, як і те, наскільки сильно воно тримається за хвилеріз, неможливо - з'ясовуємо це дослідним шляхом... Поспіх у даному випадку може обернутися бідою, тому працюємо спокійно".
Пряма мова: "Вчора (18 липня - УП) стало зрозуміло, що судно занадто важке - лопнув понтон, порвався кормовий трос. Сьогодні водолази будуть полегшувати Delfi: відкочувати кормовий відсік і носовий трюм, діставати понтон, що лопнув, і міняти його. Буксири сьогодні працювати не будуть. Увечері - нарада робочої групи, після неї визначимо дати наступного підйому".
Нагадаємо: 18 липня дві спроби підняти з мілини і поставити на кіль аварійний танкер Delfi біля узбережжя Одеси виявилися безуспішними - обірвався трос одного з двох буксирів при спробі підняти судно.
Передісторія:
- Одеська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій 25 червня закрила місцевий пляж "Дельфін" через витік нафтопродуктів із затонулого поблизу танкера DELFI.
- 22 листопада минулого року поблизу Одеси сів на мілину танкер "Делфі", власник якого не дозволяв екіпажу залишити судно, а рятувальні катери не могли підійти до нього через шторм. Тоді повідомлялося, що на борту немає вантажу, який би загрожував екологічній ситуації Одещини. Але судно не мало відповідних реєстраційних документів.
- Однак вдень 22 листопада аналізи показали перевищення допустимої концентрації нафтопродуктів у воді в 53 рази, а 23 листопада Держекоінспекція Кримсько-Чорноморського округу прозвітувала, що вміст нафтопродуктів у воді на місці аварії перевищує гранично допустиму концентрацію в 157 разів