У Зеленського розповіли, як борються з "чорнухою"
В команді кандидата в президенти Володимира Зеленського борються з антирекламою, "спустошуючи кишені політичних опонентів".
Про це в інтерв'ю "Українській правді" розповів керівник діджитал-відділу штабу Зеленського Михайло Федоров.
У Зе!команді пояснюють, що за підрахунками експертів, клік на таку рекламу обходиться від 3 до 6 гривень. З огляду на масштаби рекламної кампанії - це $20 000 в день.
"Ми недавно викотили наш основний сайт - zе2019.сom. Там у нас є стаття з скріншотами цієї антиреклами. Ми закликаємо людей: якщо ви бачите цю рекламу, то натискайте на неї максимально і завжди - щоб витрачати бюджети наших опонентів", - говорить Федоров.
"Ми помітили, що коли ми багато натискаємо, то зазвичай у них закінчуються гроші на пошук", - додав він.
Він зазначає, що Зе!команді невідомо, хто конкретно запускає чорнуху проти кандидата, але відзначають деяку тенденцію:
"Важко визначити, хто це робить. Але дуже дивно - коли заходиш, скажімо, в групу "Бенін клоун", то пропонує "сторінки, схожі на цю". І там постійно вибиває або сторінку "Батьківщини", або Юлії Тимошенко".
"Такий збіг. Просто люди, які лайкають одну сторінку, лайкають й іншу. У мене навіть скріншот був. З огляду на, що це масові політичні групи, то це може бути і збіг. Тому ми не можемо говорити, хто конкретно запускає цю чорнуху. Але реально реклами дуже багато", - каже Федоров.
Про те, як за скромні гроші перетворити Instagram в "знаряддя Зе!революції", як зібрати мільйон передплатників і головне - перетворити їх на виборців, читайте в інтерв'ю головного діджитал-стратега штабу Зеленського Михайла Федорова "Українській правді".
Читайте також: Володимир Зеленський: 1 квітня – офігенний день для перемоги клоуна
Що треба знати про головних кандидатів у президенти: програми, стратегії і спонсори
Нагадаємо:
- Вибори президента відбудуться 31 березня.
- За даними останніх соцопитувань, Володимир Зеленський лідирує в електоральних рейтингах.