Найбільше на передвиборчій рекламі заробив канал Ахметова – ЧЕСНО

П'ятниця, 29 березня 2019, 11:47

Кандидати у президенти сплатили з виборчих фондів за рекламу на телеканалі "Україна" 260 мільйонів гривень, і це - 23% від витрат фондів усіх кандидатів.

Про це 29 березня на брифінгу розповіла аналітик з партійних фінансів руху "ЧЕСНО" Олена Нікуліна, пише Укрінформ.

"Найбільше отримав телеканал "Україна", на якому вартість реклами є найбільшою і на якому досить активно замовляють (рекламу - ред.) політики, цей телеканал має високі рейтинги. Телеканал "Україна" отримав 260 мільйонів гривень - і це 23% від витрат усіх фондів кандидатів, це відчутна частка, п'ята частина витрат", - сказала аналітик.

За її словами, телеканал "ICTV" отримав за передвиборчу рекламу 102 млн грн, "Інтер"- 100 млн грн, СТБ - 90 млн грн, "1+1" - 74 млн грн.

"До першої десятки увійшли три компанії, які не є телеканалами і не надають медіарекламу - це "Медіа-баїнг", "Високий замок" та "Інтерконтиненталь", які надають послуги з розміщення зовнішньої реклами та виготовлення друкованої продукції", - зазначила Нікуліна.

Вона також розповіла, що до ТОП-10 компаній, яким кандидати перераховували кошти з виборчих фондів, увійшов регіональний телеканал "Сфера-ТВ", який отримав за телерекламу 25 млн грн.

Нагадаємо:

  • На початку січня ЧЕСНО писав, що кандидати на пост президента України витрачатимуть за секунду політичної реклами на телебаченні до 5 658 гривень, а хвилинний ролик обійдеться кандидатам більш ніж за 300 тисяч гривень.
  • Серед кандидатів у президенти найбільше на кампанію витратив діючий президент Петро Порошенко - 415 мільйонів гривень, що є рекордним у гривневому еквіваленті в історії президентських виборів в Україні. На другому місці Юлія Тимошенко, на третьому - Володимир Зеленський.
  • Вибори президента відбудуться 31 березня, участь в них візьмуть 39 кандидатів