Порошенко активізувався на ТБ: платить за рекламу по 5 млн на добу

П'ятниця, 22 березня 2019, 11:51

Президент Петро Порошенко збільшив присутність на телебаченні від початку передвиборчої агітації і за два місяці 2019 року витратив на рекламу 55 мільйонів гривень.

Про це 22 повідомляє громадський рух ЧЕСНО.

У русі відзначають, що обсяги телереклами Порошенка постійно зростають. Зокрема, торік на українських телеканалах вийшли в ефір 4,3 тисячі роликів з рекламою Порошенка, а з 31 грудня 2018 року — ще близько 3,3 тисячі.

Крім того, приблизно 230 мільйонів Порошенко витратив на телерекламу 2018-го та протягом перших двох місяців 2019 року, що у 2,5 рази більше, ніж коштувала вся кампанія Порошенка 2014 року.

Відповідно до розцінок телеканалів, за перший квартал 2018-го на рекламу в Порошенка мали б витратити щонайменше 29 мільйонів гривень.

 

"Найбільше в Порошенка заплатили ТРК "Україна" Ріната Ахметова. Там за секунду реклами у прайм-таймі в будні правлять до 5 658 гривень. Тобто ролик тривалістю 30 секунд коштує майже 170 тисяч, а хвилинний — до 400 тисяч з урахуванням податків", - повідомляють у ЧЕСНО.

За 2018 рік ТРК "Україна" мали б отримати від Порошенка близько 87 мільйонів гривень за понад 400 роликів, а 2019-го — ще майже 17 мільйонів за більш ніж 100 рекламних роликів.

Відзначається, що з травня-червня 2018 року активність Порошенка на телеканалах знизилася та збільшитись у середині літа. Нова хвиля реклами від президента розпочалась у листопаді та триває досі.

 

За результатами моніторингу, до початку виборчої кампанії реклама Порошенка коштувала приблизно 175 мільйонів гривень, а від початку 2019 року до 1 березня на телерекламу витратили понад 54 мільйони гривень.

Наразі загальна вартість телереклами Порошенка від початку 2018-го доходить до 240 мільйонів гривень.

 

Найактивніше транслювання реклами починається в лютому, а пік зафіксували на початку березня.

"3 березня покази 242 роликів на центральному телебаченні мали б коштувати Порошенку приблизно 5,6 мільйона гривень", - зазначають у ЧЕСНО, посилаючись на результати моніторингу та офіційні розцінки телеканалів.

Також відзначається, що найімовірніше, як і на минулих виборах, Порошенко самостійно профінансував власну кампанію.

 

У 2014 році на вибори Порошенко офіційно витратив 96,5 мільйона гривень.

Крім того у русі вважають, що під виглядом соціальної реклами, Порошенко агітував за себе.

Громадський рух повідомив, що підготував матеріал за підтримки Міжнародного фонду "Відродження" в межах проекту "Моніторинг та верифікація витрат партій на політичну рекламу на телебаченні".

Читайте також: Що треба знати виборцю про Петра Порошенка

Нагадаємо:

  • За два місяці передвиборчої кампанії Юлія Тимошенко найбільше серед усіх кандидатів у президенти витратила на телерекламу - 79 млн гривень, Порошенко - на другому місці.
  • Вибори президента відбудуться 31 березня, участь в них візьмуть 39 кандидатів

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: