Гриценко й Тимошенко зміцнили позиції у виборчому рейтингу
Лідером президентського рейтингу є Володимир Зеленський, якого підтримують 24,7% тих, хто визначився та має намір голосувати.
Про це свідчить опитування Соціологічної групи "Рейтинг", проведене 1-7 березня.
Другу позицію посідає Юлія Тимошенко (18,3%), третю – Петро Порошенко (16,8%).
За Анатолія Гриценка готові віддати свої голоси 10,3% респондентів, які визначилися, за Юрія Бойка – 9,9%, за Олега Ляшка – 5,7%.
За Ігоря Смешка проголосували б 3,3%, за Олександра Вілкула та Євгенія Мураєва – по 2,7%.
За останній тиждень зміцнили свої позиції Гриценко (з 7,7% до 10,3%) й Тимошенко (з 16,2% до 18,3%).
Майже чверть не визначилися з вибором кандидата.
Найбільше непевних серед найбідніших виборців, опитаних, які зазвичай найактивніше голосують на виборах, респондентів старшого та середнього віку, більше серед жінок в центрі та на заході країни.
Зеленський має найміцніші електоральні позиції у південно-східних областях. У Києві та в центрі він конкурує з Тимошенко й Порошенком.
Чинний президент має міцні позиції на Галичині та на заході.
Лідер "Батьківщини" має сильну підтримку у центрально-західних регіонах та півночі країни.
Найвищий рівень підтримки Гриценка – на Галичині, а Бойка – у південно-східних областях та особливо на Донбасі.
Зеленський – лідер симпатій серед респондентів, які голосуватимуть вперше (це майже кожен десятий виборець кандидата), а також серед респондентів, які не часто голосують на виборах.
Серед респондентів, які завжди голосують, артист ділить першість із Тимошенко та Порошенком, також у цій категорії мають відносно кращі позиції Гриценко та Бойко.
Рівень довіри до кандидатів у президенти такий: Зеленський – 43%, Тимошенко – 28%, Гриценко – 26%, Порошенко – 24%, Ляшко – 19%, Бойко – 18%. При цьому найвищий рівень недовіри мають Порошенко (69%) й Ляшко (71%).
Однак 22% опитаних вважають, що наступним президентом буде Порошенко. У перемогу Тимошенко вірять 20%, а Зеленського – 18%.
Соціологи "Рейтингу" опитали 5000 осіб віком від 18 років за методом особистого формалізованого інтерв’ю (face-to-face). Помилка репрезентативності – не більше 1,5%.
Читайте також Що треба знати про головних кандидатів у президенти: програми, стратегії і спонсори