Через палаючий газ на танкерах у Чорному морі не можуть загасити пожежу

Середа, 23 січня 2019, 09:33

В Азово-Чорноморській філії Морської рятувальної служби Росії заявили, що пожежу, яка близько півтори доби триває на танкерах в Чорному морі, не вдається загасити через вихід з ємностей скрапленого газу.

Про це повідомляє ТАСС.

"Зараз горить тільки газ, що виходить. Надбудови всі погашені. Горить за принципом пальника: газ виходить - і горить", - сказав співрозмовник агентства.

Він зазначив, що за останніми даними, на танкері "Канді" було близько 2,5 тис. тонн газу, а точний обсяг вантажу на танкері "Маестро" незрозумілий, але так як судна однакові, він міг бути таким же.

Представник рятувальної служби також розповів, що спеціалізоване судно "Рятувальник Демидов" проводить проливку конструкцій на танкерах, щоб знизити ймовірність вибуху.

Повідомляється, що "Маестро" має крен 30-35 градусів на лівий борт, "Канді" 15-20 градусів - на правий, але він не збільшується, так як судна "стоять поряд, спираючись один на одного".

"Танкери не тонуть, немає пошкодження корпусу, немає забруднення навколишнього середовища нафтовими продуктами", - стверджує співрозмовник агентства.

За даними рятувальні служби, до місця НП повертається буксир "Меркурій", який займеться пошуком тіл моряків.

Повідомляється, що з 32 моряків, які перебували на танкерах, врятувати вдалося 12, знайдено тіла 10 осіб, а пошуки ще 10 моряків тривають, але виявити їх живими шансів немає.

Нагадуємо:

  • 21 січня два судна під прапором Танзанії загорілися в районі Керченської протоки, на одному з них, за попередніми даними, стався вибух.
  • Міністерство з питань тимчасово окупованих територій (МінВОТ) з посиланням на дані Офісу з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США (OFAC) повідомило, що танкери "MAESTRO" і "VENICE" були задіяні в незаконному постачанні газу до Сирії, починаючи з 2016 року.
  • Як повідомляв Reuters, одному з суден, що спалахнули в Чорному морі, було заборонено зайти в порт на півдні Росії через санкції США.
  • За даними міжнародних моніторингових систем, танкер "VENICE" вийшов з російського порту "Темрюк" 20 січня, але на момент аварії на судні не працювала система AIS (Automatic Identification System).
  • Те ж саме спостерігалося і на танкері "MAESTRO". Остання інформація про судно зафіксована AIS 9 січня 2019 року.
  • AIS дозволяє не тільки своєчасно реагувати на аварії суден і надавати допомогу постраждалим, а й відстежувати порушення руху суден і незаконний перетин кордонів.
  • При пожежі на танкерах в районі Керченської протоки загинули 14 осіб.

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: