Звіт: Активність російської "фабрики тролів" в соцмережах США триває
Спроби Росії вплинути на вибори в США в 2016 році через соцмережі були спрямовані на чорношкірих американців і мали на меті зниження явки виборців-демократів.
Про це йдеться у звітах, підготовлених для Комітету Сенату США з розвідки, пише The New York Times.
В рамках кампанії впливу в соціальних мережах на вибори 2016 року Росія доклала екстраординарні зусилля, спрямовані на афроамериканців, використовувала цілий ряд тактик, щоб спробувати знизити явку виборців-демократів і розгорнула бурхливу активність в Instagram, сказано у звіті підготовленому компанією з кібербезпеки New Knowledge спільно з дослідниками з Колумбійського університету і Canfield Research LLC.
У документі стверджується, що російська присутність в Instagram була недооцінена і могла бути настільки ж ефективною або більш ефективною, ніж в Facebook.
У звіті також говориться, що дії із втручання тривають на декількох платформах.
Наприклад, одна з них спрямована на те, щоб вплинути на думку про Сирію і підтримати Башара Асада, президента Сирії і російського союзника в цьому жорстокому конфлікті.
Другий звіт складений фахівцями з Оксфордського університету спільно з компанією Graphika, яка спеціалізується на аналізі соцмереж.
В обох звітах підкреслюється, що російське "Агентство інтернет-досліджень" (фабрика тролів) створювало облікові записи в соціальних мережах під вигаданими іменами практично на всіх доступних платформах. Головна мета полягала в тому, щоб підтримати Дональда Трампа, спочатку в праймеріз Республіканської партії, потім на загальних виборах, і далі вже на посаді президента з моменту його інавгурації.
Створивши акаунти, таким чином ніби вони належать американцям, "Агентство інтернет-досліджень" поширює свої повідомлення не тільки через Facebook, Instagram і Twitter, які привернули найбільшу увагу, але також і YouTube, Reddit, Tumblr, Pinterest, Vine і Google+. Для атаки на Сполучені Штати використовувалися майже виключно високотехнологічні інструменти, створені американськими компаніями.
Видання відзначає, що нові звіти в значній мірі підтверджують зроблені раніше висновки: кампанія була спрямована проти кандидата в президенти США Хілларі Клінтон і на підтримку Трампа, а також на поглиблення існуючих розбіжностей в американському суспільстві.
Нагадаємо, міністерство фінансів США запровадило санкції проти обвинувачених у втручанні в американські вибори, в тому числі проти російського Агентства інтернет досліджень, відомого як "фабрика тролів", якою керує особистий кухар президента РФ Володимира Путіна Євген Прігожин.