В АП кажуть, що реклама томосу обійшлася Порошенку у кільканадцять мільйонів

Вівторок, 2 жовтня 2018, 14:18

Президент Петро Порошенко оплачує телерекламу про томос з власних коштів, і обійдеться вона у кільканадцять мільйонів гривень.

Про це "Українській правді" повідомили у прес-службі Адміністрації президента.

"На трансляцію телевізійної реклами "Ми Україна" не було витрачено жодної копійки з державного бюджету. Ця рекламна кампанія, відповідно до укладених договорів з телеканалами, була сплачена з особистих коштів Петра Порошенка, з яких сплачені всі податки", - йдеться у повідомленні.

В АП не змогли назвати суму витрат, бо кампанія ще не закінчилась.

"Оскільки рекламна кампанія на підтримку отримання Україною томоса ще триває, остаточну суму назвати ще не є можливим, але вона точно сягатиме кільканадцяти мільйонів гривень", - підсумували в АП.

Разом з тим у прес-службі зазначили, що ця сума буде відображена згідно з законом на сайті Нацагентства з запобігання корупції як "суттєва зміна у майновому стані", а також у декларації Порошенка за 2018 рік.

"Усі витрати, пов’язані з розміщенням матеріалу, президент відобразить в декларації за 2018 рік", - наголосили в АП.

У прес-службі нагадали, що повідомлення про суттєві зміни у майновому стані подається у 10-денний строк з моменту отримання доходу або придбання майна, а декларація за 2018 рік – з 1 січня по 1 квітня 2019 року.

Раніше Громадський рух "ЧЕСНО" заявив, що президент Петро Порошенко не декларує витрати на рекламні ролики "на підтримку автокефалії", які він нібито оплатив самостійно.