Поза межами можливого. Відвідайте щорічну премію УП 100

Ситник розповів, чи позиватиметься до суду через провокативну рекламу у метро

П'ятниця, 19 жовтня 2018, 12:06

Директор Національного антикорупційного бюро Артем Ситник заявив, що не збирається позиватися до суду відносно провокативної реклами у метрополітені, але можливо буде позов щодо захисту прав підконтрольного йому відомства.

Про це посадовець розповів в інтерв'ю виданню "Голос України".

За його словами, було два факти порушення прав двох суб'єктів.

"Особисто мене, бо моє фото було використано без відома і згоди, і НАБУ, бо було використано логотип. Не хочу підтримувати цю провокацію і дискусію — тож не подаватиму позов. А з приводу НАБУ — можливо, подамо позов про захист прав Бюро", - сказав Ситник.

Також він розповів, що звернувся до контролюючого органу із захисту прав споживачів щодо дотримання вимог законодавства про рекламу.

"За нашою інформацією, власники цього підприємства продають його і наостанок вирішили у такий спосіб "допомогти", вчинивши таку провокацію…", - додав директор НАБУ.

На питання, хто ж все-таки замовив рекламу у метро, Ситник відповів, що він і Бюро точно не замовляли.

"Люди "самоклеєм" розміщували листівку, фотографували, а потім одразу знімали, а фото в подальшому розміщувалися на якихось "жовтих" сайтах Після першого випадку Київський метрополітен вжив певних заходів, щоб подібних інцидентів не було", - сказав він.

"Є фірма, приватне підприємство, що володіє тими рекламними щитами, і розмістила листівки. За нашою інформацією, за велику суму коштів. Не озвучуватиму, доки все не з’ясували. Фірма досить відома", - заявив Ситник.

Директор НАБУ не виключив, що перед виборами, випадків подібної провокації побільшає.

Як повідомлялося, зранку 1 жовтня на сітілайтах столичного метрополітену розмістили зображення Ситника з написом: "Я викрию топ-корупціонерів".

Директор НАБУ Артем Ситник заявив, що йому невідомо, хто розмістив рекламу і назвав її "типовою провокацією".  

У прес-службі відомства також заявили, що не знають замовника реклами.

У серпні нардеп Сергій Лещенко у своєму блозі на "Українській правді" написав, що наразі "найбільшими операторами реклами в Київському метро є компанії, пов'язані з рекламним бізнесом родини Березенка".

"З Березенком пов'язують рекламний бізнес компанії "Мегаполіс", яка протягом останніх років фактично витіснила всіх конкурентів з реклами в Київському метрополітені", - зазначив Лещенко.

Як повідомлялося, НАБУ розслідує можливе незаконне збагачення і зловживання службовим становищем очільника Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Павла Демчини.

Читайте також: ЗМІ показали таємні статки заступника глави СБУ Демчини

Українська правда
Реклама:

УП 100. Поза межами можливого

"Українська правда" представить свій другий в історії рейтинг лідерів — сотню українців, які роблять найбільший внесок в незалежність та майбутнє України.

Київ | 20 листопада
КУПИТИ КВИТКИ
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: