Порошенко не декларує витрати на телерекламу про Томос
Президент Петро Порошенко не декларує витрати на рекламні ролики "на підтримку автокефалії", які він нібито оплатив самостійно.
Про це пише Громадський рух "ЧЕСНО".
"Уже півтора місяця в АП ігнорують запит ЧЕСНО про обсяги та вартість реклами. Повідомлення про зміни у декларації президент так і не подав", – підкреслюють активісти.
Зазначається, що 14 серпня в адміністрації президента заявили, що вартість реклами на телеканалах "сплачена з особистих коштів Петра Порошенка, з яких сплачені всі податки, відповідно до укладених договорів з телеканалами".
У Порошенка наголосили, що рекламні ролики спрямовані саме на підтримку автокефалії.
"Щоправда, 50-секундний ролик стосувався не лише надання томосу, а й транслював посил із зовнішньої реклами, яка з’явилася по всій країні принаймні з середини червня — тобто на два місяці раніше, ніж телереклама", – кажуть активісти.
Вони вважають, що "питання церкви та автокефалії є лише складовою частиною загальної інформаційної кампанії Петра Порошенка напередодні офіційного старту передвиборчої кампанії".
У ЧЕСНО стверджують, що вже півтора місяця не отримують відповідь на ще один запит до АП. Він стосувався обсягу та вартості реклами й переліку телеканалів, на яких транслювали ролики.
Активісти підкреслюють, що зміни, які перевищують 160 тисяч гривень, президент мав би внести до декларації максимум впродовж 10 днів від дня здійснення витрати.
У серпні в адміністрації Порошенка заявили, що не знають про обсяги витрат на ведення і рекламування сторінки глави держави у соцмережі Facebook, та що не розміщують зовнішньої реклами з його іменем.
Нардеп Сергій Лещенко стверджував, що влада примушує рекламні агентства безкоштовно розміщувати рекламу президента під виглядом соціальної.
Читайте також: Він і Вона. До чого готуються штаби Порошенка і Тимошенко