Українці стали більше довіряти ЗМІ
Рівень довіри до національних і регіональних ЗМІ зріс в усіх регіонах України, довіра до російських ЗМІ залишається низькою.
Про це свідчать результати опитування соціологічної компанії InMind на замовлення Міжнародної громадської організації Internews.
Загальнонаціональному телебаченню довіряють 61% опитаних, інтернет-виданням – 58%, друкованим ЗМІ – 39% і загальнонаціональному радіо – 33%.
Майже такий і рівень довіри до регіональних ЗМІ (ТБ довіряють 56% населення, інтернет-виданням – 52%, друкованим ЗМІ – 34% і радіо – 35%).
Зазначається, що рівень довіри до російського телебачення, радіо та преси знизився порівняно з показником минулого року. Російським ЗМІ довіряють 3-10% опитаних.
Основними причинами недовіри до медіа є недостовірність інформації та однобокість її подачі.
По всіх типах медіа, крім друкованих, респонденти віддають перевагу загальнонаціональним ЗМІ замість регіональних.
При цьому аудиторія регіонального телебачення та інтернет ЗМІ зросла.
Як і раніше, телевізійні ЗМІ залишаються джерелом №1 в структурі медіа-споживання. В основному за рахунок старшої аудиторії (46+). Найбільш популярними телевізійними каналами залишаються 1+1 та Інтер.
Значно зросла аудиторія інтернет ЗМІ – це стосується як сайтів новин, так і соціальних мереж. Онлайн медіа найбільш популярні серед молодшої аудиторії – сайтами новин більше користується аудиторія 18-45, аудиторія соціальних мереж трохи молодша – до 35 років.
Відзначається, що споживачі найчастіше віддають перевагу агрегаторам новин.
Аудиторія друкованих ЗМІ продовжує зменшуватись.
Опитування проходило у 4 хвилі: у травні-червні 2015, 2016, 2017 та 2018 років.
Метод особистого інтерв’ю було опитано приблизно 1640 осіб під час кожної хвилі серед чоловіків і жінок у віці 18-65 років у містах з населенням більше 50 тисяч осіб, крім Криму та зони операції об’їдених сил.