Кабмін встановив, як користуватися "Ukraine now". Радить клеїти наліпки

Середа, 26 вересня 2018, 12:33

Кабінет міністрів затвердив брендбук "Ukraine now" і передасть державним органам і місцевим владам рекомендації, як використовувати бренд  "Ukraine now".

"Ми затвердили бренд, а використовують його по-різному", – сказав прем'єр-міністр Володимир Гройсман на початку обговорення цього питання.   

"Буде затверджений брендбук: як використовувати бренд, в яких стилях і так далі, буде дано рекомендації державним органам влади, бізнесу, місцевому самоврядуванню – як використовувати бренд, коли технічні параметри будуть затверджені", – уточнив він.

Державний секретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко представив брендбук – "технічний стандарт" на основі затвердженого бренду України.  

Він зазначив, що над ним працювали кілька агенцій, включаючи "Банду", але жодної копійки з бюджету не витрачено, бо фінансування надав Європейський банк реконструкції і розвитку.

Артем Биденко презентує брендбук
Артем Биденко презентує брендбук "Ukraine now"

Філософія полягає в тому, що "люди – наша головна сила", вони створюють нове і розвивають країну, вони є "амбасадорами (посланцями) України".

"Говоримо про нові можливості і про дії. Тому ми цінуємо рішучість, активність і захопленість своєю справою", – окреслив Біденко стратегію.

 

"Маємо на меті постійно розповсюджувати now-філософію: тут і сьогодні – і серед українців, і мотивувати іноземців до того, аби знайомитися з Україною вже сьогодні", – додав держсекретар Мінінформу.

Він наголосив на відкритості бренду й брендбуку: "Не потрібно питати дозволу держави, достатньо завантажити елементи – і вільно використовувати бренд: наклеїти на телефон, автомобіль, додати до упаковки своїх товарів, брендувати свій стенд".

"Українці та українки – найкращі амбасадори України. Нам би дуже хотілося, щоб їм було приємно впізнавати один одного за наклейками на телефоні. Власне, зараз це і відбувається за кордоном", – наголосив Біденко.

 

Також є рекомендації щодо використання суббрендів – наприклад, експортний бренд або локальні бренди міст.

"Однак важливо – особливо для органів державної влади – обов’язкове використання бренду Ukraine now для популяризації України в світі як єдиного глосу. Для цього у брендбуку є чіткі рекомендації, як це робити, в яких площинах використовувати, що за чим має йти", – сказав БІденко.

Уряд затвердив брендбук і доручив органам влади використовувати ці рекомендації.

Перший заступник міністра інформаційної політики Еміне Джапарова написала в Facebook,, що брендбук безкоштовний і містить лише технічні вимоги.

"Запрошуємо всі ГО, владу, креативних українців до використання лого країни!", – закликала вона.

 
 
 

10 травня Кабмін затвердив бренд Ukraine Now ("Україна зараз"), за допомогою якого країну мають популяризувати у світі. У серпні він отримав нагороду Red Dot Design Award.

Читайте також: Ukraine NOW – 2 місяці. Політ нормальний

Олена Рощенко, УП
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: