У російських "доказах" щодо MH17 знайшли ознаки підробки

Середа, 19 вересня 2018, 02:25
У російських доказах щодо MH17 знайшли ознаки підробки

У представлених Міноборони Росії документах, які нібито вказують на походження ракети комплексу "Бук", якою було збито МН-17, виявлено ознаки підробки.

Про це пише російська "Новая газета".

У своїх висновках російські військові використовували дані розслідування JIT і, зокрема, серійний номер двигуна ракети - 8869032, який разом із залишками корпусу голландці пред'явили в травні 2018 року на своїй презентації під Утрехтом.

Тоді JIT змогла встановити, що двигун з таким номером був виготовлений на збройовому заводі в підмосковному Долгопрудному.

Представники Міноборони Росії на спеціальному брифінгу представили, як вони стверджують, документи архіву Долгопрудненського заводу: "зведену відомість на виріб", "відновлений оригінал формуляру на двигун" і "журнал прийнятої продукції".

Номер двигуна 8869032, опублікований голландцями, міститься у перших двох документах. Наприклад, у "відновленому оригіналі формуляра" поруч з номером 8869032 присутні цифри 8868720, що значаться як серійний номер вже зібраного виробу.

В обох "документах" вказана дата виробництва ракети: 24 грудня 1986 року.

Представник міноборони РФ стверджує, що знаючи ці номери, можна встановити в яку військову частину вона була призначена.

У рукописному журналі навпроти "унікального номера ракети" 8720 вказано і місце відправлення - в/ч 20152 (військова частина в Тернопільській області на заході України)

Треба зауважити, що міноборони РФ ніяк не пояснює, чому замість оригінального "формуляра на двигун", публіці пред'явили "відновлений оригінал формуляра на двигун".

Однак, як випливає з ГОСТу СРСР 19.601-78, прийнятого 1 січня 1980 року, відновлений оригінал може бути виготовлений після складання акту про списання оригіналу, який став непридатним або був втрачений.

У папері, згідно з правилами відновлення оригіналів, визначеними стандартом, стоять позначки особи, відповідальної за заповнення. У документі як мінімум на чотирьох аркушах є прізвище і підпис співробітниці Дмитрієвої, а також дата заповнення: 14 cічня 1986 року. "Дата виготовлення зібраного виробу" - 24 грудня 1986 року - значиться в цьому ж формулярі.

натисніть для збільшення
натисніть для збільшення

Виходить, відповідальна Дмитрієва виготовила копію документа на готовий виріб майже за рік до його виробництва.

"Цей факт породжує питання: хто і коли міг втрутитися в створений Дмитрієвою документ, який, ймовірно, не мав відношення до ракети, випущеної по "Боїнгу"?", - пише газета.

У цьому контексті звертає на себе увагу і почерк заповнювача другого документа - "зведеної відомості на виріб". Очевидно, її заповнює одна людина: автор в особливій стилістиці виписує цифру 2, кожен раз виводячи петлю нагорі і внизу.

При цьому в заголовку відомості, де єдиний раз вказано серійний номер ракети - 8868720, цифра 2 виписана інакше. Також помітно, що при написанні останніх двох цифр використовувалися світліші чорнила.

 

Раніше у Міністерстві оборони Росії заявили про фальсифікацію фото і відеодокументів, які свідчили про те, що рейс MH17 збив зенітно-ракетний комплекс "Бук", привезений з РФ.

Росія також показала запис телефонної розмови нібито українських військових як доказ щодо збиття літака Боїнг МН17 у 2014 році.

Міністр оборони Степан Полторак назвав фейком заяви Міноборони Росії щодо причетності України до збиття літака Боїнг МН17 у 2014 році.

Boeing-777 авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував рейс МН17 Амстердам - Куала-Лумпур, було збито ракетою над контрольованою проросійськими сепаратистами територією Донбасу 17 липня 2014 року. Усі 298 осіб на борту загинули.

Міжнародна команда з розслідування катастрофи літака "Боїнг" рейсу МН17 дійшла висновку, що лайнер було збито ракетою, випущеною із ЗРК "Бук", доставленого з території Росії. Слідчі також опублікували відеозапис, на якому реконструйовано повний маршрут ЗРК з Росії в Україну.

В СБУ заявили, що слідство встановило осіб, причетних до збиття літака рейсу МН17.

Міноборони Росії причетність до катастрофи заперечує.

Напередодні річниці катастрофи малайзійського літака голови МЗС "Великої сімки" закликали Росію "повністю співпрацювати зі слідством, щоб встановити істину і досягти справедливості щодо жертв МН17".

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...
Реклама: