Росіяни стали менше довіряти телевізору
Рівень довіри росіян до новин на телебаченні за дев'ять років знизився на 30%.
Це випливає з даних опитування, проведеного "Левада-центром", пише "Новая газета".
Якщо в 2009 році телевізійним новинам довіряли 79% росіян, то в 2008-му цей показник впав до 49%. Довіра ж громадян РФ до інформації інтернет-видань - виросла з 7 до 24%.
У дослідженні відзначено, що молодь (респонденти у віці від 18 до 24 років) стабільно звертається за інформацією як до телебачення так і до інтернету (54% і 49% відповідно).
Серед представників старшого покоління (55+) поляризація виражена сильніше: 89% частіше дізнаються про новини з телебачення і 18% - з Інтернету.
"Чим більш освічений і урбанізований респондент, тим частіше він звертається до інтернету та соціальних мереж для отримання новин. Якщо новини з мережі отримує кожен другий респондент з вищою освітою і кожен другий житель Москви, то цей канал інформації користується популярністю тільки у кожного четвертого опитаного із середньою освітою і кожного четвертого сільського жителя", - сказано в дослідженні.
У "Левада-центрі" відзначили, що користувачі соцмереж і інтернету найчастіше називали "пенсійну реформу", "стан справ в економіці" і "акції протесту" в якості тем, які більш об'єктивно і повніше висвітлюються в мережі, а не на телебаченні.
Директор "Левада-центру" Лев Гудков відзначає падіння довіри до офіціозу: "справа не в техніці й не в модернізації, яка відбувається на телебаченні, а в подачі інформації, в більшій рефлексивності і критичності. Люди гостро відчувають, що по телевізору не говорять про негативні фактори пенсійної реформи".