У Стеця планують витратити 35 млн на рекламу України за кордоном
Міністерство інформаційної політики планує до кінця року витрати на популяризацію України у засобах масової інформації за кордоном близько 35 мільйонів гривень.
Про це на прес-конференції у вівторок розповів журналістам держсекретар МІП Артем Біденко, передає "Інтерфакс-Україна".
Він зазначив, що зокрема, популяризація на телеканалі EuroNews за контрактом буде коштувати близько 3 мільйонів гривень.
Біденко додав, що на інші сфери популяризації у ЗМІ, тендер по яким ще проходить, буде витрачено близько 26 млн грн.
Раніше рекламне агентство Banda Agency створило для України бренд Ukraine Now ("Україна зараз"), за допомогою якого країну будуть популяризувати у світі.
У Кабміні повідомляли, що на розробку рекламного бренду країни Ukraine Now не було витрачено жодної гривні з державного бюджету.
У 2016 році уряд схвалив концепцію популяризації України у світі та просування її інтересів у світовому інформаційному просторі, розроблену Міністерством інформаційної політики України.
Документ було обговорено з експертами, серед яких були представники діаспори. Концепція пройшла публічне обговорення на офіційному веб-сайті та погодження з іншими міністерствами.
Зазначалося, що для популяризації України за кордоном необхідно провести інформаційні кампанії, спрямовані на підвищення рівня поінформованості світу про Україну, створити механізм системного відстеження і протидії інформаційним кампаніям та дезінформації, спрямованим проти України тощо.