НАЗК показало, які партії найбільше заплатили за рекламу на початку року
Найбільше серед парламентських партій на пропагандистську діяльність у першому кварталі 2018 року витратила "Самопоміч".
Про це йдеться у результатах аналізу звітів партій, оприлюднених Національним агентством з питань запобігання корупції.
Витрати "Самопомочі" становили понад 3 355 655 гривень, з яких більша частина, 2,9 мільйона, пішла на видавничу діяльність. На другому місці в партії – розміщення реклами на ТБ, яке коштувало їй 246,5 тисяч.
Блок Петра Порошенка витратив на пропаганду за перші три місяці року 2 901 464 гривень, з яких трохи більше 2 мільйонів пішли також на видавничу діяльність.
Третій за розміром витрат – Опозиційний блок. Йому вся реклама коштувала 636 214 гривень, а найбільше політсила витрачала на видавничу діяльність та зовнішню рекламу.
Радикальна партія Олега Ляшка за січень-березень переважно витрачала кошти на телебачення, друковані ЗМІ та зовнішню рекламу. Загалом "радикали" задекларували 548 347 гривень, які пішли на пропаганду.
"Батьківщина" за перший квартал витратила на PR найменше з парламентських партій – 122 168 гривень, з яких 96,5 тисяч отримали друковані ЗМІ.
Водночас, "Народний фронт" взагалі не вказав у звіті витрати на пропагандистську діяльність.
Серед позапарламентських партій найбільше коштів на рекламу направили "Наш край" – 2 132 464 гривень – та Аграрна партія – 2 076 134 гривні.
Близькі суми витрат вказали Українська галицька партія та "Свобода" – по 859 157 та 823 694 гривні відповідно. УКРОПу реклама за перші три місяці коштувала 516 756 гривень.