Садовий виправдовує нестандартні трамваї: про двері знав і купив "правильно"
Мер Львова Андрій Садовий заявляє, що закупівля вживаних трамваїв у Німеччині для міста відбулася відповідно до процедур, затверджених Європейським банком реконструкції та розвитку та норм Європейського союзу.
Про це він сказав, коментуючи відкриття прокуратурою кримінального провадження щодо закупівлі вживаних трамваїв, повідомляє "Інтерфакс-Україна".
"Співпрацюючи з Європейським банком, ми проводимо всі тендерні процедури виключно за нормативами ЄС. Тому процедура була проведена правильно, і експерти це акцептувати", - заявив Садовий.
Він додав, що про технічні нюанси – ширину візків і тип дверей – було відомо заздалегідь, і в цьому "не було жодної таємниці".
"Вартість одного трамвая унікальна, тому що ми купуємо 30 трамваїв за ціною одного. Усі вони після капремонту і з новою електронікою, споживатимуть набагато менше електроенергії", - сказав мер Львова.
За його словами, вартість одного такого вживаного трамваю з Німеччини становила EUR26 тисяч з доставкою до Львова, тоді як вартість одного нового трамвая – приблизно EUR1,2 млн.
"Це "нормальний" процес – щодо кожної доброї справи, яку робить міська влада, відкривають кримінальне провадження. Натомість у Львові (працюють – ред.) більше десяти автозаправних станцій, що продають паливо за готівку, без акцизів і з порушенням усіх норм, усі стоять осторонь і спостерігають", - заявив Садовий.
Раніше повідомлялося, що у трамваях, які Львів придбав в Берліні, не можуть відкритися двері через особливості побудованих платформ на багатьох зупинках.
Львів купив вказані трамваї за ціною 18 тисяч євро за одиницю. Зазначалося, що на розмитнення, транспортування і переобладнання техніки витратили ще 24 тисячі євро за одиницю, що набагато дешевше, ніж один новий трамвай.
Як розповів радник мера Львова Андрій Білий, такі берлінські вживані трамваї також закуповувала влада Запоріжжя.
Прокуратура Львівщини розпочала кримінальне провадження за фактом службової недбалості посадовцями Львівської міськради та ЛКП "Львівелектротранс" при закупівлі 30 вживаних німецьких трамваїв.