Порошенко задіяв адмінресурс, аби попіаритися перед виборами – нардеп
Влада примушує рекламні агентства безкоштовно розміщувати рекламу президента Петра Порошенка під виглядом соціальної.
Про це у своєму блозі на "Українській правді" пише народний депутат Сергій Лещенко.
"Мною отримано докази, що органи влади змушують рекламні агентства розміщувати рекламу Порошенка під виглядом соціальної. Маю документ з департаменту архітектури та містобудування Вінницької міської ради, який просить – а, фактично, вимагає у приватних структур – виділити рекламні площини на безоплатній основі", - повідомляє депутат.
За його словами, президент робить ставку на релігійність. "Тому зараз по всій країні можна побачити рекламні сюжети, де Порошенко асоціює себе з церковними справами", - зазначає Лещенко.
Як повідомляє нардеп, в деяких містах однаковий сюжет реклами Порошенка замовляють як безкоштовну рекламу на правах соціальної і одночасно розміщують за гроші через рекламні агентства.
"При чому ринок реклами зачищають під одного гравця – структури, пов'язані з президентським оточенням Ігорем Кононенком та Сергієм Березенком (обидва нардепи з фракції БПП - УП)", - пише Лещенко.
Так, за його словами, пов'язана з Кононенком і Березенком компанія "Ін Лайн" отримала локацію прямо в терміналі D аеропорту "Бориспіль", через який здійснюється основний пасажиропотік.
Лещенко розповів, що "аналогічний переділ рекламного ринку" відбувається в київському метро. В 2014 році в структурі метрополітену розміщували рекламу 26 компаній, а сьогодні "найбільшими операторами реклами в Київському метро є компанії, пов'язані з рекламним бізнесом родини Березенка".
"З Березенком пов'язують рекламний бізнес компанії "Мегаполіс", яка протягом останніх років фактично витіснила всіх конкурентів з реклами в Київському метрополітені", - зазначає нардеп.
Крім того, каже він, останнім часом почалася "зачистка ринку реклами в потягах".
"У червні правління "Укрзалізниці" продовжило до кінця року договори з двома компаніями на розміщення реклами в "Інтерсіті", але буквально через декілька днів цей потік також почав забирати під себе Березенко", - пише Лещенко.
За його словами, влітку клієнти, що розміщують рекламу в швидкісних поїздах, отримали листи від агентства "Мегаполіс" з вимогою переукласти договори зі спорідненими із Березенком компаніями.
На думку депутата, Березенко намагається контролювати рекламні площини, щоб фільтрувати політичне наповнення з метою знищення конкурентів Порошенка.
Як повідомлялося, в Адміністрації президента заявили, що не розміщують зовнішньої реклами з іменем Петра Порошенка.