Українців визволять із Тунісу 5 рейсами. "Bravo" й "Oasis" звинувачують одне одного
2 липня з Тунісу до України доставлять близько 850 пасажирів, які постраждали від проблем між туроператором "Oasis" та авіакомпанією "Bravo Airways".
Про це повідомлять обидві компанії.
При цьому "Bravo Airways" заявляє, що "Oasis" в останні 2 роки систематично не виконував свої фінансові зобов'язання і нарощував борг, який на 27 червня досягнув 25 мільйонів гривень.
Це змусило авіакомпанію скасувати рейси, в наслідок чого нібито й змінився розклад усіх польотів.
"Bravo Airways" констатує, що українські туристи стали заручниками ситуації, що склалася через недобросовісні дії туроператора.
Тому після проведення консультацій із Міністерством інфраструктури, Міністерством закордонних справ і Міністерством економіки, компанія згодилася виконати 5 "гуманітарних рейсів": три рейси в Київ і 2 рейси до Львова.
За рахунок авіакомпанії до України доставлять близько 850 пасажирів, які постраждали від дій туроператора, йдеться у повідомленні.
У свою чергу, "Oasis" заявляє, що за міжнародними правилами повітряних перевезень пасажирів перевізник зобов’язаний перевозити пасажирів та їхній багаж у місце призначення та назад – і такі умови були передбачені договором з ТОВ "Авіакомпанія Браво".
За твердженням туроператора, авіакомпанія в односторонньому порядку відмовилася виконати свої зобов'язання і вивезти пасажирів із Тунісу до України.
"Посилання ТОВ "Авіакомпанія Браво" на те, що причиною їх відмови стала заборгованість, по-перше, не відповідають дійсності, а по-друге, не є тим підґрунтям, яке дозволяє перевізнику відмовитися від виконання, принаймні, зворотних рейсів", – заявив "Oasis".
Також "Oasis Travel Ukraine" заявляла, що "Bravo Airways" із червня 2018 року систематично порушувала угоду щодо чартерних рейсів до Тунісу: "Затримки по вильотах становили понад 13 годин".
Туроператор запевняє, що при цьому продовжував виконувати свої зобов'язання і перед авіакомпанією, і перед туристами (продовжував їм проживання в готелях Тунісу, надавав знижки й безкоштовні екскурсії).
За даними турфірми, 14 червня після аварійної посадки борту BAY 4406 Анталія – Київ у "Жулянах" авіакомпанія втратила один транспортний засіб, а 21 червня рейс BAY 7371 за маршрутом Київ – Монастір здійснив аварійну посадку у Львові.
За твердженням "Oasis", затримки і перенесення рейсів призвели до заборгованості "Bravo Airways" перед аеропортами Тунісу – і тому вона відмовилася виконувати рейси 27 червня.
"В результаті дій авіакомпанії "Bravo Airways" постраждали більше 18 тисяч гостей", – заявляла турфірма минулої середи, 27 червня.
З 27 червня близько 300 українців не могли вилетіти з Тунісу. 30 червня частина туристів вилетіла до Києва.
При цьому з 30 червня в аеропорту "Київ" через затримку рейсів кілька тисяч туристів не могли вилетіти до Анталії (Туреччина) і Батумі (Грузія). До Батумі людей мали доставити ввечері 1 липня.