Поза межами можливого. Відвідайте щорічну премію УП 100

Стало відомо, скільки метро заробило в останній день перед подорожчанням проїзду

Вівторок, 17 липня 2018, 13:30
Стало відомо, скільки метро заробило в останній день перед подорожчанням проїзду

КП "Київський метрополітен" в останній день перед зростанням вартості проїзду – 13 липня – заробило понад 26 мільйонів гривень на продажу поїздок на картки.

Про це повідомляє прес-служба підприємства у Twitter.

"Минулої п'ятниці наші пасажири поповнили свої картки метро на 5 мільйонів 971 тисячу 525 поїздок", - йдеться в повідомленні.

Зазначається, що з них 4 мільйони 568 тисяч 800 поїздок пасажири купили за тарифом 4,5 гривні, що принесло метрополітену 20 мільйонів 640 тисяч 600 гривень прибутку.

Якщо ж порахувати усі продані поїздки навіть за найнижчим тарифом у 4,5 гривні, то денна виручка підземки за 13 липня сягнула 26 мільйонів 871 тисячу 862,5 гривні.

"Картка метро продовжує економити ваш час та кошти. При поповненні на 50 поїздок кожна коштує 6,5 гривні", - підсумували у прес-службі метро.

Як повідомила "Українській правді" речник підземки Наталка Макогон, мова йде виключно про поповнення карток на кількість поїздок і не враховує разові поїздки у вигляді жетонів і проїзні квитки.

Разом з тим у перший робочий день після подорожчання проїзду у метро – 16 липня – пасажири поповнили свої картки 388 тисяч 791 поїздку, з них 227 тисяч 900 поїздок по мінімальному тарифу по 6,5 гривні.

На запитання, чи не залишиться через такий "розпродаж" підземка без коштів пізніше, Макогон сказала, що отримані кошти – це не велика для метро сума.  

"Це невелика сума. Ми значно більше витрачаємо за місяць на електроенергію і зарплату", - пояснила Макогон.  

Ірина Балачук, УП

"Українська правда" у Threads

Реклама:

УП 100. Поза межами можливого

"Українська правда" представить свій другий в історії рейтинг лідерів — сотню українців, які роблять найбільший внесок в незалежність та майбутнє України.

Київ | 20 листопада
КУПИТИ КВИТКИ
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: