Рекламні ролики про Луценка як "соціалку" просила розмістити Нацрада
Ролики з рекламою діяльності Генпрокуратури транслювалися в ефірі телеканалу "1+1" за квотою соціальної реклами після відповідного листа від Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.
Про це на запит "Української правди" повідомили в "1+1 media".
"Ролики були розміщені за квотою соціальної реклами після отримання відповідного листа від Нацради з питань телебачення і радіомовлення про соціальний характер даного ролику", - йдеться у відповіді.
"Процедура його розміщення є аналогічною до серії соціальних роликів, показ яких в ефірі каналу "1+1" неодноразово здійснювався раніше після отримання відповідних документів від Нацради", - повідомили на телеканалі.
Там зазначили, що попередні ролики висвітлювали діяльність президента України, Кабінету міністрів та інших державних відомств.
Відповідний запит був направлений і до телеканалу "ICTV", але поки відповідь не отримали.
"Українська правда" також направила запит до Нацради з питань телебачення і радіомовлення щодо того, на якій підставі були надіслані листи на телеканали про соціальний статус роликів про діяльність ГПУ і чи отримувала Нацрада лист від керівництва генпрокуратури з проханням рекомендувати розмістити рекламні ролики по квоті соціальної реклами в ефірі радіо та телеканалів.
Відповідь поки не надійшла.
Раніше у ЗМІ з'явилась публікація, у якій повідомлялося, що Генпрокурор Юрій Луценко використовує своє відомство для самореклами на радіо і телебаченні.
Після цього у Генеральній прокуратурі заявили, що не мають відношення до виготовлення, замовлення та розповсюдження рекламних роликів щодо роботи відомства і не знають, хто їх замовляв.
"Генеральна прокуратура не виробляла, не замовляла і не розміщувала ролики, які зараз транслюються на телебаченні і на радіо. Але при цьому Генпрокуратура вдячна замовнику, який ці ролики розмістив, тому що побачили нашу позитивну роботу", - заявила прес-секретар генпрокурора Юрія Луценка Лариса Сарган.