В лідерах "джинсовиків" Опоблок і Ляшко - ІМІ

Четвер, 21 грудня 2017, 16:57

Кожна п’ята політична джинса у всеукраїнській пресі і онлайн-виданнях в 2017 році замовлялась Опозиційним блоком.

Про це йдеться у результатах дослідження Інституту масової інформації.

Так, матеріали, замовлені Опоблоком становлять 20% від загальної кількості.

На другому місці – Радикальна партія і її лідер Олег Ляшко із 12% замовленої ними джинси.

"Найбільше розміщували замовних матеріалів протягом року онлайн-видання "Обозреватель" та УНІАН, а серед друкованих — газета "Сегодня", яка маркує рекламу з порушенням законодавства", – йдеться в публікації Інституту.

Крім того, ІМІ додає, що онлайн-ЗМІ друкують переважно політичну джинсу (86%), а комерційна складає 14% від загальної кількості.

"У друкованих ЗМІ зберігається паритет: 50% політичної і стільки ж комерційної", – зазначається в опублікованих результатах дослідження.

Дослідження ІМІ стосувалось десяти популярних інтернет-видань: "Ліга", УНІАН, Укрінформ, "Українська правда", "Корреспондент", 112 канал, LB.ua, "Страна.ua", "Обозреватель" і "Цензор.нет".

Серед друкованих перевірялись такі, як "Вести", "Сегодня", "КП в Украине", "Факти", "Дзеркало тижня" та "Новое время".

"Лідерами з дотримання журналістських стандартів стали видання "Ліга", Укрінформ та "Українська правда", – підсумовує ІМІ.

Раніше виконавчий директор громадської організації "Детектор медіа" Діана Дуцик повідомила, що рейтинг телеканалів-порушниками журналістських стандартів у 2017 році очолюють телеканали "Інтер" та "Україна".