В лідерах "джинсовиків" Опоблок і Ляшко - ІМІ
Кожна п’ята політична джинса у всеукраїнській пресі і онлайн-виданнях в 2017 році замовлялась Опозиційним блоком.
Про це йдеться у результатах дослідження Інституту масової інформації.
Так, матеріали, замовлені Опоблоком становлять 20% від загальної кількості.
На другому місці – Радикальна партія і її лідер Олег Ляшко із 12% замовленої ними джинси.
"Найбільше розміщували замовних матеріалів протягом року онлайн-видання "Обозреватель" та УНІАН, а серед друкованих — газета "Сегодня", яка маркує рекламу з порушенням законодавства", – йдеться в публікації Інституту.
Крім того, ІМІ додає, що онлайн-ЗМІ друкують переважно політичну джинсу (86%), а комерційна складає 14% від загальної кількості.
"У друкованих ЗМІ зберігається паритет: 50% політичної і стільки ж комерційної", – зазначається в опублікованих результатах дослідження.
Дослідження ІМІ стосувалось десяти популярних інтернет-видань: "Ліга", УНІАН, Укрінформ, "Українська правда", "Корреспондент", 112 канал, LB.ua, "Страна.ua", "Обозреватель" і "Цензор.нет".
Серед друкованих перевірялись такі, як "Вести", "Сегодня", "КП в Украине", "Факти", "Дзеркало тижня" та "Новое время".
"Лідерами з дотримання журналістських стандартів стали видання "Ліга", Укрінформ та "Українська правда", – підсумовує ІМІ.
Раніше виконавчий директор громадської організації "Детектор медіа" Діана Дуцик повідомила, що рейтинг телеканалів-порушниками журналістських стандартів у 2017 році очолюють телеканали "Інтер" та "Україна".