У Facebook розповіли подробиці про закуплену РФ рекламу, яку передадуть Конгресу

Понеділок, 2 жовтня 2017, 07:37

Facebook передасть копії 3000 проплачених Росією рекламних оголошень Конгресу в понеділок.

Про це пише The Washington Post.

"Головна картина полягає в тому, що завтра ми активізуємося, щоб допомогти Конгресу зрозуміти іноземне втручання в рекламну платформу і внести поліпшення в неї для підвищення прозорості", - сказав віце-президент Facebook Джоел Каплан.

"Ми прагнемо зробити свій внесок у запобігання такого роду шкідливим втручанням", - додав він.

Передача цих даних є частиною урядового розслідування того, як російські агенти використовували Facebook, Twitter, Google та інші технологічні платформи для посилення розколу в Сполучених Штатах і поширення дезінформації під час кампанії 2016 року.

Крім передачі цих рекламних оголошень, Facebook також надасть інформацію про те, на яких користувачів вони були націлені, а також спосіб оплати, який використовується російськими агентами, повідомили на умовах анонімності особи, знайомі з ситуацією.

За даними джерел, оголошення, які, за словами Facebook, протягом двох років розміщувалися акаунтами, пов'язаними з кремлівської "фермою тролів", були переглянуті користувачами десятки мільйонів разів.

Компанія заявила, що розкриє більше інформації про політичні рекламні оголошення в Facebook, але визнала, що багато рекламних постів російських агентів не підпадають під нову політику прозорості.

Як повідомлялося, в майбутньому Facebook буде вимагати, щоб розповсюджувачі політичної реклами розкривали, хто платить за рекламу. Така вимога відповідно до законодавства США застосовується до політичної реклами по телебаченню, але не стосується соціальних медіа.

При цьому керівники соцмережі визнали, що через те, як Facebook визначає політичну рекламу, більшість оголошень, які були опубліковані російськими агентами під час виборчого процесу в США, не будуть розкриватися в рамках нової політики мережі.

Facebook вважає, що оголошення є політичним, тільки якщо воно згадує кандидата. Компанія заявила, що більшість рекламних оголошень, куплених 470 акаунтами, пов'язаними з "фермою тролів", зосереджені на соціальних проблемах і не згадують конкретних кандидатів.

Багато з оголошень були спрямовані на розкол в суспільстві США і маніпуляції напруженим політичним кліматом перед виборами в 2016 році.

Минулого тижня видання повідомило, що оголошення, що рекламують групу Black Lives Matter, наприклад, були націлені на людей, які живуть в Фергюсоні і Балтіморі - двох містах, де відбулися великі протести проти розстрілів поліцейськими неозброєних чорношкірих людей, і вербували членів Black Lives Matter. Реклама також демонструвалася тим користувачам Facebook, які були схильні боятися руху Black Lives Matter.