Екс-посол США розкритикував ціни і якість обслуговування МАУ

Понеділок, 18 вересня 2017, 03:43

Стівен Пайфер, колишній посол США в Україні, експерт аналітичного центру Brookings Insitutuion у Вашингтоні поділився неприємним досвідом перельоту рейсом "Міжнародних авіаліній України".

Про це пише Голос Америки.

Пайфер, який відвідував конференцію "Ялтинська європейська стратегія" у Києві, скористався рейсом 423 української компанії і очевидно лишився незадоволеним.

"Рейс "Міжнародних авіаліній України" 423: немає місця для ніг, шалені ціни на зареєстрований багаж, дають лише воду. Наступного разу полечу літаком Lufthansa, якщо навіть буде одна зупинка", - написав Пайфер у Twitter.

Колишнього дипломата обурило і те, що сайт компанії не прийняв його відгук про пасажирський досвід.

"Маю віддати належне "МАУ". Отримав від них імейл з опитуванням про політ. Заповнив його та відправив. Сайт "МАУ" відмовився його приймати", - написав він.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
04:49
автоспортБондарев: Багато людей вважають, що академія Williams – це якийсь навчальний заклад, але це не так
04:44
Росіяни на окупованих територіях створюють у школах класи для збирання дронів – ЦНС
03:50
У РФ заявили про поранених і руйнування внаслідок атаки українських дронів по Бєлгородщині
02:59
На території України перебувають близько 600 тисяч російських солдатів – ГУР
01:58
БоксАтлас: Я раджу Усику завершити кар'єру
01:57
ОновленоРосія атакувала "Шахедами" Миколаїв: горить дах багатоповерхівки
01:07
ГУР: Українські безпілотники можуть бити на 2 тис. км вглиб Росії
01:00
Чому виникають ІСШ і як запобігти захворюванню нирок: пояснює лікар
00:48
США в понеділок оголосять про новий пакет військової допомоги Україні на суму $1,25 млрд – AP
00:23
фотоРодина депутата, який змивав долари в унітаз, обросла нерухомістю і бізнесом на мільйони гривень – ЗМІ
Усі новини...
Реклама: