Українці дізнаються новини переважно з двох джерел
Найбільш популярними серед українців ЗМІ є телебачення, на другому місці за популярністю Інтернет.
Про це свідчать результати опитування Research & Branding Group.
Зазначається, що поки що телебачення приблизно вдвічі обходить Інтернет за частотою згадування в якості використовуваного джерела для отримання інформації.
Решта ЗМІ "безнадійно відстають від лідерів з даного показника".
Згідно із результатами опитування, найбільша кількість людей, що віддають перевагу телебаченню спостерігається серед осіб пенсійного віку, а найнижчий - серед молоді у віці до 30 років.
"Що стосується такого інформаційного джерела, як Інтернет, то він, навпаки, найчастіше використовується молоддю, а найрідше - літніми людьми", - сказано у повідомленні.
Окремо опитування стосувалося отримання українцями політичної інформації.
Результати свідчать, що ключовим джерелом отримання такої інформації також є центральні ТБ канали України.
"З істотним відривом за ними слідують такі інформаційні джерела, як українські Інтернет-ЗМІ, а також родичі і знайомі. Третю позицію в цій ієрархії ділять між собою соціальні мережі, розмови і чутки, а також місцеві телеканали". – сказано у прес-релізі.
Що стосується довіри до джерел, то найбільшою користуються центральні ТБ канали країни.
"Рівень довіри українців до ЗМІ в певній мірі пов'язаний з такими соціальними характеристиками аудиторії споживачів, як вік, місце і регіон проживання.
Наприклад, літня частина наших співгромадян значимо частіше довіряє центральним ТВ каналам, ніж особи у віці до 40 років. А ті, в свою чергу, значимо частіше довіряють українським інтернет-ЗМІ та соціальних мереж", - йдеться у повідомленні.
Як висновок у прес-релізі стверджується: "Розглянуті вище дані переконливо свідчать про те, що на вітчизняному ринку сьогодні існує два найбільш потужних постачальника інформаційних послуг: телебачення та Інтернет. При цьому провідна роль на ньому належить телебаченню".
Наразі, як свідчить опитування, приблизно 9 з 10 дорослих громадян України більш-менш регулярно отримують новини за допомогою телебачення, а близько половини - через Інтернет.
Опитування проводилося в період 1-10 лютого 2017 року. Кількість опитаних – 1800 осіб.
Українська правда