Російський ТУ-154, який розбився біля Сочі, був скерований вниз пілотом
Російський ТУ-154, що летів до Сирії і впав у Чорне море, знижувався в контрольованому польоті під управлінням льотчика.
Про це пише Коммерсант.
Експерти Міждержавного авіаційного комітету (МАК) отримали інформацію з параметричного самописця Ту-154 і синхронізували параметри польоту з переговорами льотчиків, які, в свою чергу, були записані на магнітофон. Результатом роботи МАК стала так звана 3D-модель останнього польоту Ту-154 - відеореконструкція руху машини в просторі з накладеними на неї цифрами, що відображають висоту польоту, швидкість, режим роботи двигунів тощо., А також з описом всіх виголошених при цьому слів і дій льотчиків.
Як показало 3D-моделювання, літак злетів в абсолютно штатному режимі. Після зльоту екіпаж теж не вчинив жодної з традиційних в подібних випадках помилок - машина не виходила на критичні кути атаки, не втрачала швидкість, не потрапляла в штопор і взагалі не падала.
Після набору висоти і швидкості, керуючий пілот - командир екіпажу Роман Волков, який повинен був далі набирати висоту, - фактично перевів машину в режим посадки. Ту-154, як показало моделювання, протягом десяти секунд - до самого зіткнення з водою - знижувався в так званому контрольованому польоті під управлінням льотчика.
На думку експертів, причиною трагедії могла стати дезорієнтація пілота в просторі. Набираючи висоту в темряві, над морем, пілот не контролював візуально положення машини, оскільки не бачив попереду ніяких орієнтирів і навіть горизонту.
Експерти вивчають медичну карту пілота, результати проходження ним психологічних тестів, а також опитують його інструкторів.
Раніше співробітник берегової охорони прикордонних військ ФСБ, який перебував в момент аварії літака Ту-154 на катері в акваторії Сочі, розповів, що літак, який вилетів з аеропорту Адлер, замість того щоб набрати висоту, став швидко знижуватися до поверхні моря так, нібито збирався зробити на неї посадку.
Як відомо, літак Ту-154 Міноборони РФ зник з радарів відразу після зльоту, в ніч на 25 грудня.
На його борту перебували 92 людини.
Літак прямував з Адлера до Сирії і мав доставити на базу Хмеймім артистів ансамблю імені Александрова, російських журналістів і лікаря Єлизавету Глінку (Доктора Лізу).