Поза межами можливого. Відвідайте щорічну премію УП 100

Бойовики назвали зброю, з якої вбили "Гіві", і оголосили "перехоплення"

Середа, 8 лютого 2017, 11:04

Ватажок бойовиків "Сомалі" Михайло Толстих з позивним "Гіві" загинув від вогнемета "Шмєль".

Про це повідомляє ресурс ДАН, який контролюють бойовики.

За даними оперативного командування бойовиків ОРДО,  загибель "Гіві" спричинила атака з реактивного піхотного вогнемета "Шмєль".

Представники ОРДЛО оголосили план "Перехоплення".

Як відомо, 8 лютого сепаратистські сайти, а потім російські ЗМІ повідомили, що в окупованому Донецьку загинув ватажок батальйону бойовиків "Сомалі" Михайло Толстих.

Колишній український військовослужбовець Толстих із травня 2014 року брав участь у боях за Слов'янськ, Іловайськ та Донецький аеропорт на стороні бойовиків і мав позивний "Гіві".

За попередньою інформацією, у штаб, де перебував Толстих, вистрілили з гранатомета. "Гіві" загинув у своєму кабінеті".

У Службі безпеки України не підтвердили і не спростували інформацію щодо смерті "Гіві", зазначивши, що інформація перевірятиметься.

Бойовики вже встигли звинуватити у смерті "Гіві" українські розвідувально-диверсійні групи. У так званій "прокуратурі ДНР" бойовиків вважають, що вбивства "Гіві" і "Мотороли" (підірваний у ліфті в Донецьку 16 жовтня 2016 року), є ланками одного ланцюга.

Раніше в своїй статті для DT.UA журналіст Сергій Рахманін писав про те, що російська сторона змінила свою переговорну риторику в рамках "Нормандського формату".

За його даними, в контактах із західними дипломатами росіяни озвучують, наприклад, готовність обговорювати заміну ватажків ОРДЛО Захарченка та Плотницького іншими, компромісними і фігурами, оскільки зазначені "вожді" дещо зарвалися і неабияк прокралися.

Реклама:

УП 100. Поза межами можливого

"Українська правда" представить свій другий в історії рейтинг лідерів — сотню українців, які роблять найбільший внесок в незалежність та майбутнє України.

Київ | 20 листопада
КУПИТИ КВИТКИ
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: