Євробачення-2017: НТКУ визначилася з креативним продюсером та розробником дизайну
Національна телекомпанія призначила креативного продюсера "Євробачення -2017" та визначила розробника дизайну пісенного конкурса, який відбудеться у Києві.
Так, згідно з повідомленням НТКУ, креативним продюсером призначено режисера Олега Боднарчука, який працюватиме над творчим наповненням конкурсу разом з шоу-продюсером Стюартом Барлоу.
Зокрема, Боднарчук відповідатиме за постановку відкриття шоу, інтервал-актів і виступи спеціальних гостей "Євробачення-2017", займається розробкою творчої складової конкурсу.
Боднарчук є режисером і креативним директором українських і закордонних шоу, зокрема працював над телепроектами "Фабрика зірок", "Голос країни" і "Голос. Діти", режисирував проект "America's got talent", премії "M1 Music Awards" в 2015 році й проект "Міс Україна" в 2015 і 2016 роках.
Разом з тим розробником дизайну "Євробачення-2017" обрано компанію "Група РЕ Дизайн", яка складається з двох українських креативних агенцій - Republique і Banda agency, які об'єдналися спеціально для цього проекту.
Зазначається, що відбір проводився серед концепцій від 11 креативними агентствами, які є "винятково українськими або українськими представництвами міжнародних агентств".
Як відомо, раніше НТКУ домовилася про оренду Міжнародного виставкового центру для проведення "Євробачення-2017" за 35,1 млн гривень.