У Болгарії "застрягли" 150 українців. Авіаперевізнику обіцяють "жорсткі заходи"
У Болгарії в аеропорту Бургас у зоні вильоту понад добу перебувають 150 пасажирів з України без можливості вилетіти додому.
Повідомлення про ситуацію, що склалася, з'явилися у мережі Facebook.
Зокрема, з посиланням на офіційні відповіді туроператора "JOINUP" та перевізника "YanAir"повідомляється про те, що затримка рейса пов'язана із поломкою борта.
"Рейс YE5664, який мав перевезти людей о 9:30 затримується на 20 годин. Серед пасажирів - маленькі та дуже маленькі діти, люди похилого віку, багатодітні мами. Ніч діти провели на руках батьків або взагалі де доведеться", - зазначається у повідомленні.
Згодом родичі пасажирів повідомили, що вдень 16 липня частина пасажирів змогла вилетіти з Болгарії, а тим, хто залишився, "сказали чекати".
У свою чергу заступник міністра інфраструктури України Юрій Лавренюк повідомив, що керівництво "YanAir" у аеропорту "Бориспіль" надало офіційний коментар з цього приводу.
"Літак, який знаходиться в Бургасі, наразі ремонтують, це у першу чергу пов'язано з метою забезпечення безпеки пасажирів. Замість нього частину пасажирів вранці 16 липня доставили до "Борисполя" іншим бортом. Решта пасажирів має бути доставлена найближчим часом. Ситуація з даного приводу перебуваэ на контролі у керівництва МІУ та Державіаслужби", - заявив Лавренюк.
Також він додав, що до керівництва авіакомпанії YanAir буде вжито жорсткі заходи реагування.
"Про час відправлення літака з Бургаса повідомлю додатково, після того як авіакомпанія подасть до Державіаслужби Fly plan", - додав Лавренюк.
Окрім того у МЗС України повідомили: департамент спільно з Посольством у Болгарії та Почесним консулом у м. Бургас шукають можливість організувати повернення наших співвітчизників, серед яких багато дітей, до України.
"Посольство України в Болгарії та Департамент консульської служби#МЗС України вживали заходів для врегулювання ситуації у взаємодії з туристичними операторами. На жаль, авіаперевізник Ян Ер (Yan Air) та туроператор "Join up" всіляко уникали контактів як з представниками Посольства України, так і з клієнтами-громадянами України. В ситуації, що склалася, недобросовісна поведінка зазначених авіакомпанії та туроператора поставили громадян України у скрутне становище. ДКС звернувся до Мінінфраструктури та Мінекономіки з проханням вплинути на ситуацію", - зазначили у МЗС.
Українська правда