АП повністю перейшла на електронний документообіг
Адміністрація президента розробила систему електронного документообігу і повністю перейшла на неї.
Про це повідомляє ain.ua.
Згідно з повідомленням, тепер 95% усіх документів у відомстві випускають в електронному вигляді, решта 5%, згідно із законом, повинні подаватися лише на папері за вимогами безпеки.
Також на розроблену в Адміністрації президента СЕД переходять й інші державні підприємства – першим з них став Державний науково-технічний центр з ядерної та радіаційної безпеки.
Найближчим часом впровадження електронного документообігу закінчить Нацрада з питань телебачення і радіомовлення. Крім того, на СЕД перейдуть й інші держпідприємства.
"Зацікавленість у впровадженні системи висловили 39 центральних органів виконавчої влади, 18 міністерств зараз аналізують своє рішення, 10 міністерств вже шукають фінансування, оскільки потрібні інвестиції в інфраструктуру", – сказав заступник глави АП та ініціатор СЕД Дмитро Шимків.
За його словами, ще кілька десятків держустанов розглядають можливість переходу на електронний документообіг: 19 обласних адміністрацій, 22 міські ради та 22 держпідприємства.
Розробку СЕД програмісти адміністрації президента почали в серпні 2014 року, а запуск системи відбувся 1 лютого 2015 року. Для цього придбали сервер SharePoint за $7000, а також 200 клієнтських ліцензій за $120 кожна.
Крім можливості електронної обробки документів і електронного підпису, система дає доступ до звітності та аналітики бізнес-процесів, а також допомагає приймати управлінські рішення. Майже 500 співробітників АП пройшли навчання з використання СЕД.