Найвідоміша тенісистка РФ визнала вживання допінгу
Найтитулованіша російська тенісистка Марія Шарапова визнала вживання допінгу.
Про це, як повідомляє РБК, Шарапова оголосила на спеціальній прес-конференції у Лос-Анджелесі напередодні.
Мінспорт РФ та Всесвітнє антидопінгове агентство заявили, що не коментуватимуть заяву Шарапової до завершення розслідування. Згідно з правилами Всесвітнього антидопінгового агентства, тенісистці може загрожувати дискваліфікація на 4 роки.
Проби на допінг, які дали позитивний результат, було взято на Australian Open-2016, де Шарапова програла американці Серені Вільямс.
У Міжнародній тенісній федерації (ITF) повідомили, що Шарапова буде попередньо відсторонена з 12 березня.
За словами Шарапової, тиждень тому вона отримала листа від Міжнародної федерації тенісу, в якому говорилося, що вона "провалила допінг-тест". В її пробі був виявлений мельдоній.
Шарапова розповіла, що приймала мельдоній протягом останнх 10 років, а з 1 січня 2016-го ліки стало забороненими, про що вона не знала.
Шарапова стала першою і єдиною російською тенісисткою, якій вдалося виграти всі турніри "Великого шолома" за кар'єру. Вона двічі перемагала на "Ролан Гаррос" і по разу вигравала US Open, Вімблдонський турнір і Australian Open. Крім того, у 2012 році спортсменка завоювала срібло на Олімпійських іграх в Лондоні. У 2004 році росіянка перемогла на підсумковому чемпіонаті WTA.
У 2015 році Шарапова 11-й рік поспіль стала найзаможнішою спортсменкою за версією журналу Forbes. Видання підрахувало, що у 2014 році вона заробила $29,7 млн, з них $6,7 млн склали призові за участь в турнірах, а $23 млн - гроші від рекламних контрактів.
Серед партнерів Шарапової зараз - American Express, Avon, Evian, Head, Tag Heuer, Porsche. На думку аналітиків, усі рекламодавці, в осінній кампанії 2016 яких задіяна росіянка, як мінімум ще раз вивчать доцільність продовження співпраці з зіркою, яка оскандалилася.
Через кілька годин після прес-конференції компанія з виробництва спортивного одягу, взуття та інвентарю Nike оголосила, що припинила дію контракту з тенісисткою, у 2010 році сторони уклали десятирічний контракт на суму $70 млн.
Партнерство з Porsche і Head, за неофіційною інформацією, приносять Шараповій по $2 млн на рік, суми інших контрактів не розголошуються.